9) Nævn en dansk filmside, som ikke er filmz.dk eller kino.dk Der er mange danske filmsider, og filmzerne er godt orienteret...men de tænker åbenbart ikke ens...
9) Nævn en dansk filmside, som ikke er filmz.dk eller kino.dk
www.ekko.dk - 2 point Skeloboy Foeller
www.scope.dk - 2 point Wangsgaard Herrguth
bdlive.dk - 1 point Dyg
cinemazone.dk - 1 point Bony
filmland.dk - 1 point Kruse
Nordiskfilm.dk McPeter
[b]filmnet.dk - 1 point BN
bold.dk - 1 point Åkepool
Samlet stilling Herrguth - 45 Point McPeter - 45 Point Kruse - 44 Point Foeller - 43 Point Skeloboy - 41 Point Åkepool - 41 Point Bony 40 Point Wangsgaard - 40 Point BN - 39 Point Dyg - 36 Point
Selvom Åkepool frygtede nedtur, så kom den ikke. Bold.dk er ikke ligefrem en filmside, men dette svar havde passet bedre til et PEEHS-spil. Der har været folk langt bagude og noget lidt foran...men faktum er, at efter 9 under er der kun 6 point mellem 1. pladsen og 9. pladsen...Dyg er alene...
Jeg fortrød i sidste sekund mit valg af de 7 vidundere, så jeg håber at det var den rette beslutning at rette det, eller jeg skulle have holdt mig til min første indskydelse :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#81 Skeloboy 13 år siden
Der er mange danske filmsider, og filmzerne er godt orienteret...men de tænker åbenbart ikke ens...
#82 Skeloboy 13 år siden
www.ekko.dk - 2 point
Skeloboy
Foeller
www.scope.dk - 2 point
Wangsgaard
Herrguth
bdlive.dk - 1 point
Dyg
cinemazone.dk - 1 point
Bony
filmland.dk - 1 point
Kruse
Nordiskfilm.dk
McPeter
[b]filmnet.dk - 1 point
BN
bold.dk - 1 point
Åkepool
Samlet stilling
Herrguth - 45 Point
McPeter - 45 Point
Kruse - 44 Point
Foeller - 43 Point
Skeloboy - 41 Point
Åkepool - 41 Point
Bony 40 Point
Wangsgaard - 40 Point
BN - 39 Point
Dyg - 36 Point
Selvom Åkepool frygtede nedtur, så kom den ikke. Bold.dk er ikke ligefrem en filmside, men dette svar havde passet bedre til et PEEHS-spil. Der har været folk langt bagude og noget lidt foran...men faktum er, at efter 9 under er der kun 6 point mellem 1. pladsen og 9. pladsen...Dyg er alene...
#83 Åkepool 13 år siden
#84 Kruse 13 år siden
#85 MMB 13 år siden
Nej, for så havde han fået mange minus point. I Sheep får han kun et point mindre end os andre... :)
#86 Skeloboy 13 år siden
Den havde været ret umulig så :) Men det gik alligevel...
#87 Skeloboy 13 år siden
Ah, fik skrevet der forkert...mente alles svar generelt...
#88 Skeloboy 13 år siden
Retfærdigvis skal det siges, at jeg havde glemt om de 7 "nye" vidundere. Meeen det gik ok for de fleste :)
#89 Kruse 13 år siden
#90 MMB 13 år siden