Wes Craven har lavet mange gysere, som f.eks. The Hills Have Eyes, The Last House on the Left, Deadly Friend, Swamp Thing, The Serpent and the Rainbow og Red Eye. Men tilsyneladende bliver han bedst husket for sine gyserfranchises. Men hvilken én fik flest stemmer?
Jeg har bare ført regnskab hver gang jeg har fået en besvarelse, så det eneste jeg skulle gøre i dag, var at regne point sammen. Ellers havde jeg sat det hele op, så jeg bare skulle copy/paste det på filmz.
Det gjorde jeg også.
Note til mig selv: Kopier herrguth
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Stilling Kruse – 72 point Bony – 69 point McPeter – 68 point Steffan Rasmussen – 68 point Foeller – 67 point Herrguth – 65 point Nicki52 – 58 point BN – 57 point Neranders – 57 point Skeloboy – 56 point Åkepool – 48 point Collateral –45 point
#101 Herrguth 13 år siden
#102 Herrguth 13 år siden
Wes Craven har lavet mange gysere, som f.eks. The Hills Have Eyes, The Last House on the Left, Deadly Friend, Swamp Thing, The Serpent and the Rainbow og Red Eye. Men tilsyneladende bliver han bedst husket for sine gyserfranchises. Men hvilken én fik flest stemmer?
#103 Nicki52 13 år siden
Det gjorde jeg også.
Note til mig selv: Kopier herrguth
#104 MMB 13 år siden
Fortæl mig hvor.
EDIT: Shit du har ret...
#105 Skeloboy 13 år siden
Hvis man laver et optællingsark i excel og løbende plotter besvarelserne ind i et word-ark...er det intet problem...
#106 Herrguth 13 år siden
#107 Åkepool 13 år siden
Ihvertfald Fields og Waves.
#108 Herrguth 13 år siden
#109 Herrguth 13 år siden
A Nightmare on Elm Street – 7 point:
Bony
Collateral
Foeller
Herrguth
McPeter
Neranders
Skeloboy
Scream – 5 point:
BN
Kruse
Nicki52
Steffan Rasmussen
Åkepool
Stilling
Kruse – 72 point
Bony – 69 point
McPeter – 68 point
Steffan Rasmussen – 68 point
Foeller – 67 point
Herrguth – 65 point
Nicki52 – 58 point
BN – 57 point
Neranders – 57 point
Skeloboy – 56 point
Åkepool – 48 point
Collateral –45 point
#110 Åkepool 13 år siden
Hmm, troede ikke man bare kunne skrive Terminator, da der jo er mange typer, bl.a den som jeg havde svaret :(