Spillets regler er lette: Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende: Nævn en kendt dansk nyhedsvært. Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse, der matcher ens egen. Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden. Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
4) Nævn en HBO serie Deadwood
1. Nævn en dansk tegnefilm 2. Nævn en film med Sarah Michelle Gellar (ikke tv-serier) 3. Nævn en film fra Disneys Klassikerrække fra nr. 6 til 15 4. Nævn en film med ”Black” i titlen 5. Nævn en skuespillerinde der har været en Angel i Charlie’s Angels (både Angels fra film og serie må nævnes) 6. Nævn en figur fra The Muppet Show (dog ikke Kermit eller Miss Piggy). 7. Nævn en asiatisk hovedstad. 8. Nævn en film hvor en frugt eller grøntsag indgår i titlen. 9. Nævn en robot fra en film. 10. Nævn en skuespiller der har spillet vampyr på film. 11. Nævn en zombie-film. 12. Nævn en dansk butik hvor man kan købe film. 13. Nævn en gyserfilm instrueret af Wes Craven. 14. Nævn en film mellem 1982 og 1987 (begge år inkl.) som John Barry har komponeret musik til. 15. Nævn en sang der har ligget nummer 1 på Billboard Hot 100 i 2011.
DEADLINE - TIRSDAG D. 9. AUGUST, KL. 20:00
GOOD LUCK!!! :D
Vinderne fra de sidste runder. Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen Vinder af 2. runde: dyg Vinder af 3. runde: Laksen Vinder af 4. runde: Foeller Vinder af 5. runde: Wangsgaard Vinder af 6. runde: dyg Vinder af 7. runde: Foeller
Jeg deltager selv og sender svar til den første person, jeg får svar fra.
#1 Herrguth 13 år siden
Spillets regler er lette:
Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende:
Nævn en kendt dansk nyhedsvært.
Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse, der matcher ens egen.
Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden.
Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
1. Nævn en dansk tegnefilm
2. Nævn en film med Sarah Michelle Gellar (ikke tv-serier)
3. Nævn en film fra Disneys Klassikerrække fra nr. 6 til 15
4. Nævn en film med ”Black” i titlen
5. Nævn en skuespillerinde der har været en Angel i Charlie’s Angels (både Angels fra film og serie må nævnes)
6. Nævn en figur fra The Muppet Show (dog ikke Kermit eller Miss Piggy).
7. Nævn en asiatisk hovedstad.
8. Nævn en film hvor en frugt eller grøntsag indgår i titlen.
9. Nævn en robot fra en film.
10. Nævn en skuespiller der har spillet vampyr på film.
11. Nævn en zombie-film.
12. Nævn en dansk butik hvor man kan købe film.
13. Nævn en gyserfilm instrueret af Wes Craven.
14. Nævn en film mellem 1982 og 1987 (begge år inkl.) som John Barry har komponeret musik til.
15. Nævn en sang der har ligget nummer 1 på Billboard Hot 100 i 2011.
DEADLINE - TIRSDAG D. 9. AUGUST, KL. 20:00
GOOD LUCK!!! :D
Vinderne fra de sidste runder.
Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen
Vinder af 2. runde: dyg
Vinder af 3. runde: Laksen
Vinder af 4. runde: Foeller
Vinder af 5. runde: Wangsgaard
Vinder af 6. runde: dyg
Vinder af 7. runde: Foeller
Jeg deltager selv og sender svar til den første person, jeg får svar fra.
#2 Skeloboy 13 år siden
#3 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#4 Herrguth 13 år siden
Skeloboy
Herrguth
Bony
Neranders
#5 McPeter 13 år siden
Men nu er svaret indsendt...
#6 Nicki52 13 år siden
#7 Herrguth 13 år siden