#41: Men folk hoppede jo ikke på den film? Kun to gjorde.
Ja, min første indskydelse var Cruel Intentions, men jeg troede, inden Herrguth postede svaret, at folk ville gætte på I Know What You Did Last Summer og derfor skrev jeg "Jeg har sikkert ramt ved siden af...". Det vil sige, at jeg lidt fortrød mit vag.
Derfor var jeg bagefter glad for min første indskydelse (som var Cruel Intentions).
Stilling Herrguth – 16 point McPeter – 15 point Foeller – 13 point Kruse – 13 point Steffan Rasmussen – 13 point Skeloboy – 11 point Nicki52 - 10 point BN – 9 point Neranders – 9 point Bony – 8 point Åkepool - 8 point Collateral – 7 point
#41 MMB 13 år siden
Rettet...
#42 Kruse 13 år siden
x2
#43 Åkepool 13 år siden
Nej, det går alt for langsomt.... Med at komme til tops :(
#44 Herrguth 13 år siden
Husker folk bedst den kække Peter Pan, den romantiske Lady & Vagabonden, den eventyrlige Askepot eller den skøre Alice i Eventyrland?
#45 Kruse 13 år siden
#46 Åkepool 13 år siden
Næ, så det giver stadig ingen mening? Og hvis han håbede at folk hoppede på den, så skulle han også selv ha' valgt den.
#47 MMB 13 år siden
Ja, min første indskydelse var Cruel Intentions, men jeg troede, inden Herrguth postede svaret, at folk ville gætte på I Know What You Did Last Summer og derfor skrev jeg "Jeg har sikkert ramt ved siden af...". Det vil sige, at jeg lidt fortrød mit vag.
Derfor var jeg bagefter glad for min første indskydelse (som var Cruel Intentions).
#48 Åkepool 13 år siden
#49 Herrguth 13 år siden
Askepot – 6 point:
Foeller
Herrguth
Kruse
McPeter
Nicki52
Steffan Rasmussen
Peter Pan – 3 point:
BN
Neranders