Gravatar

#11 Takfornu 12 år siden

Mit svar kommer først i morgen for jeg er ikke hjemme før :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12 Neranders 12 år siden

Nicki52 (9) skrev:
spørgsmål 5-14 er der alt for mange svarmuligheder. Det er umuligt at forudsige hvem de andre vælger. Husk det til næste gang.

Tak for feedback. Det vil jeg huske, skulle jeg stå for en runde til på et tidspunkt.

Der er hidtil tre, der har indsendt svar. Jeg håber på lidt flere inden deadline SOM jeg bliver nød til at rykke, da der er kommet noget i vejen for mig på søndag. Så ny deadline er MANDAG DEN 16. APRIL 18.30!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#13 Kruse 12 år siden

Jeg skal nok komme med en besvarelse engang i morgen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 knipsknips 12 år siden

Skal nok også deltage, sender i løbet af weekenden. Godt initiativ skal belønnes :)
Gravatar

#15 Collateral 12 år siden

Neranders (12) skrev:
Der er hidtil tre, der har indsendt svar. Jeg håber på lidt flere inden deadline SOM jeg bliver nød til at rykke, da der er kommet noget i vejen for mig på søndag. Så ny deadline er MANDAG DEN 16. APRIL 18.30!

Jeg regner også med at deltage. Kan godt være det først bliver på mandag du får min besvarelse dog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 Ericmase 12 år siden

Collateral (15) skrev:
Jeg regner også med at deltage. Kan godt være det først bliver på mandag du får min besvarelse dog.

EDIT: Ikke noget :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17 knipsknips 12 år siden

Sendt!
Gravatar

#18 Åkepool 12 år siden

Og sendt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19 TP-DK 12 år siden

Jeg har også sendt et par gæt af sted.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#20 stoffer 12 år siden

Nu har jeg også prøvet. Så håber jeg det går (meget) bedre end sidst :)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: