spørgsmål 5-14 er der alt for mange svarmuligheder. Det er umuligt at forudsige hvem de andre vælger. Husk det til næste gang.
Tak for feedback. Det vil jeg huske, skulle jeg stå for en runde til på et tidspunkt.
Der er hidtil tre, der har indsendt svar. Jeg håber på lidt flere inden deadline SOM jeg bliver nød til at rykke, da der er kommet noget i vejen for mig på søndag. Så ny deadline er MANDAG DEN 16. APRIL 18.30!
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Der er hidtil tre, der har indsendt svar. Jeg håber på lidt flere inden deadline SOM jeg bliver nød til at rykke, da der er kommet noget i vejen for mig på søndag. Så ny deadline er MANDAG DEN 16. APRIL 18.30!
Jeg regner også med at deltage. Kan godt være det først bliver på mandag du får min besvarelse dog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11 Takfornu 12 år siden
#12 Neranders 12 år siden
Tak for feedback. Det vil jeg huske, skulle jeg stå for en runde til på et tidspunkt.
"That's rough, buddy."
#13 Kruse 12 år siden
#14 knipsknips 12 år siden
#15 Collateral 12 år siden
Jeg regner også med at deltage. Kan godt være det først bliver på mandag du får min besvarelse dog.
#16 Ericmase 12 år siden
EDIT: Ikke noget :P
#17 knipsknips 12 år siden
#18 Åkepool 12 år siden
#19 TP-DK 12 år siden
#20 stoffer 12 år siden