Gravatar

#1 Neranders 12 år siden

Spillets regler er lette:
Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.

Et eksempel på et spørgsmål er følgende:
Nævn en kendt dansk nyhedsvært.
Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.

Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse, der matcher ens egen.
Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.

Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)

OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden.
Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.

Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):

4) Nævn en HBO serie
Deadwood

Spørgsmålene:
1. Nævn en film instrueret af Walt Disney i perioden 1922-1923 (kortfilm tæller også med).
2. Hvem vinder denne omgang af Sheep?
3. Nævn en karakter fra Deadwood (Al Swearengen og Seth Bullock ikke gyldige svarmuligheder).
4. Blue or red pill?
5. Hvad eller hvem er Benways alter ego?
6. Nævn et filmscore, som har vundet en Oscar.
7. Nævn en film, Zooey Dechanel har medvirket i.
8. Nævn en film fra Roger Eberts Great Movies liste, der begynder med H.
9. Nævn en film, der er på IMDB's top 250 liste, rangerende
mellem 30. og 40. pladsen.
10. Nævn en film instrueret af Akira Kurosawa.
11. Nævn en film Roger Deakins har arbejdet på.
12. Nævn en film fra 80'erne.
13. Nævn Hayao Miyazakis bedste film.
14. Nævn en film i perioden 2000-2009 vandt Golden Globe
for Bedste Film - Drama.
15. Nævn en navnet på en rolle, Sam Rockwell har spillet inden for de sidste fem år.

DEADLINE - SØNDAG D. 15. APRIL, kl. 19.00

Vinderne fra de sidste runder:
Vinder af 1. runde: Foeller
Vinder af 2. runde: Spanner, Foeller og HonoDelLoce
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#2 HonoDelLoce 12 år siden

Sorry, I'm out. Der er simpelthen for mange svar, der skal google's/imdb'es for mit vedkommende først :D

Good luck til alle jer andre ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Neranders 12 år siden

Hvis der er flere, der synes det er for voldsomt, gør jeg gerne arbejdet for jer, og smider nogle links? :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4 Åkepool 12 år siden

Ingen problemer, jeg bikser nogle svar sammen inden deadline.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 MMB 12 år siden

Fine spørgsmål, selvom jeg dog også normalt foretrækker spørgsmål, som ikke kræver link. Dog synes jeg dine spørgsmål er gode, så ingen god grund til at lave noget om for min skyld. :)

HonoDelLoce ved jo også godt, at han aldrig formår at slå mig, så han giver bare op, mens han stadig har lidt af æren i behold! :P
Gravatar

#6 HonoDelLoce 12 år siden

Hehe, jeg vil skam heller ikke have, at han laver noget om ! :) Det er lige så meget fordi der er for mange af spørgsmålene der ikke rigtigt ehm.. Interesserer mig? :D

Jeg ordner dig i næste runde, Foeller ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Neranders 12 år siden

Min plan var nu heller ikke at lave om på noget, men smide nogle links, hvis folk synes, der er for meget arbejde i, selv at skulle finde frem til svarmulighederne. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8 Nicki52 12 år siden

Jeg synes det er fint, for jeg kigger alligevel på imdb hele tiden.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

Har sendt. Men spørgsmål 5-14 er der alt for mange svarmuligheder. Det er umuligt at forudsige hvem de andre vælger. Husk det til næste gang.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Skeloboy 12 år siden

Husk den her...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: