Efter protest over mit alt for filosoferende og ikke film relaterede spørgsmål om træer, der falder i skove, så ændrede jeg den til et spørgsmål om anerkendelse af et Hollywood ikons bedste arbejde fra 1990-2000. Og andre. Dog har ikke alle set, at jeg ændrede protesten, så BNs besvarelse er stadigvæk ift. den gamle! Ak og ve, gamemaster, tag dig nu sammen!
Så jeg har sendt ham en mail og givet ham et kvarter til at svare på de fire nye spørgsmål. Hvad synes I andre? Skal jeg give ham mere tid? Kan jeg nå at klemme et Daily Show afsnit ind eller flere?
Nu får BN ekstra tid ved, at jeg tager alle de spørgsmål, som han nu har svaret rigtigt på og er der ikke sket noget der, så må jeg give ham et enkelt point. Det er gavmildt, når nu nogen af svarene slet ikke passer sammen med spørgsmålene, men netop denne quiz giver jo det råderum, at det ikke behøver at være rigtigt... :)
Anmeldere teaser ofte med denne sætning: "If you only go to watch one movie this year, make sure it's [Indsæt filmnavn]. For mig er den tanke et mareridtsscenarie, for kun én film? WTF?!? Heldigvis er dette blot en leg og der er ingen konsekvenser andet end, at nogle folk får identificeret, hvad de oprigtigt gerne ville ofre alt andet for at se og så er der en enkelt, der bliver hægtet lidt af i denne fårestrid! Dog kan denne rundes piñata være glad for, at han stadigvæk har selskab af tre andre.
Spørgsmål 5: Hvis du kun måtte se én film i dette år, hvilken film skulle det være?
Han stiger og det gør pointene også hos fem af deltagerne!
The Dark Knight Rises - 5 Point
the_paki_don Ericmase Skeloboy Herrguth Foeller
Prometheus - 3 Point
Nicki52 Åkepool - Som faktisk havde regnet ud, at de fleste ville sige The Dark Knight Rises, men alligevel skulle du være "Unik", hva? Ja, det koster jo på kontoen! Laksen
The Hobbit: An Unexpected Journey - A not so unexpected 1 Point
Foeller og jeg ligger i spidsen, men spredningen er ikke så voldsom. Og for de af jer, der begynder at lugte konspiration i toppen, så kan jeg allerede nu fortælle jer, at I til næste spørgsmål godt kan tage det store, fede smil frem!
#41 the_paki_don 12 år siden
Så jeg har sendt ham en mail og givet ham et kvarter til at svare på de fire nye spørgsmål. Hvad synes I andre? Skal jeg give ham mere tid? Kan jeg nå at klemme et Daily Show afsnit ind eller flere?
BEDØM ALT OG MIG!
#42 MMB 12 år siden
#43 the_paki_don 12 år siden
#44 Åkepool 12 år siden
Jeg kan evt. svare på de 4 spørgsmål for ham ;)
#45 the_paki_don 12 år siden
#46 Åkepool 12 år siden
#47 the_paki_don 12 år siden
Spørgsmål 5: Hvis du kun måtte se én film i dette år, hvilken film skulle det være?
Han stiger og det gør pointene også hos fem af deltagerne!
The Dark Knight Rises - 5 Point
the_paki_don
Ericmase
Skeloboy
Herrguth
Foeller
Prometheus - 3 Point
Nicki52
Åkepool - Som faktisk havde regnet ud, at de fleste ville sige The Dark Knight Rises, men alligevel skulle du være "Unik", hva? Ja, det koster jo på kontoen!
Laksen
The Hobbit: An Unexpected Journey - A not so unexpected 1 Point
BN
Stillingen:
Foeller - 16
the_paki_don - 16
Ericmase - 15
Herrguth - 14
Skeloboy - 13
Nicki52 - 12
Laksen - 12
BN - 12
Åkepool - 12
Foeller og jeg ligger i spidsen, men spredningen er ikke så voldsom. Og for de af jer, der begynder at lugte konspiration i toppen, så kan jeg allerede nu fortælle jer, at I til næste spørgsmål godt kan tage det store, fede smil frem!
#48 Åkepool 12 år siden
Jeg kan kun sige som en AGF-fan på youtube, der nok aldrig vinder i Jeopardy:
Jeg' stolt.
#49 Nicki52 12 år siden
#50 MMB 12 år siden
Hvem? :)