Af alle de valgmuligheder man kunne vælge til det næste spørgsmål, så blev der i sidste ende kun valgt to superhelte og DC kan glæde sig over deres monopol her blandt deltagerne:
Superman og Batman er, hvad vi helst ville være eller regner med, at andre ville være. Men trods de åbenlyst seje film som Batman karakteren har fået under Nolans instruktion, så er det et stykke tid siden, at Superman har været så heldig. Men stod valget mellem at have overnaturlig styrke, evnen til at flyve, laserstråle øjne, frostvind og alskens seje ting, så har en stor del af brugerne sagt: "Ja, ja, giv mig nu nøglerne til den Tumbler, for helvede!"
Så til spørgsmål 6: Hvilken film superhelt ville Filmz' brugere allerhelst være?
Har mange fået et gevaldigt pointboost.
Batman/Batsy - 7 Point
Ericmase (jeg lader tvivlen komme dig til gode og giver dig lov til at få point med her, selvom du skrev Batsy. Jeg tænker, at du mente Batman, men vores kære islandske bruger nok, desværre, er det tætteste, vi kommer Batman) BN Skeloboy Åkepool Herrguth Foeller Laksen
Superman - 2 Point
Nicki52 the_paki_don
Det ville have hjulpet på min djævelse vrede, hvis jeg var ondere ved Ericmase, men jeg er skabt af lys og kærlighed, så jeg giver ham et fripas. :) Jeg flyver væk i sorg.
Nicki52 er ramt af kryptonit og Foeller kører for fuld smadder sin Tumbler gennem alt og alle. Men stadigvæk et tæt felt for dem, der har 19 point og over... :(
Da BN svarede "Indre Skønhed" til spørgsmålet om Danmarks dygtigste stand-up komiker, så springer vi lige den over for nu!
Spørgsmål 8 er noget, vi alle har skullet tage stilling til på et eller andet tidspunkt i vores liv og vi hader, når vi er på en restaurant, hvor etablissementet har foretaget den forkerte stilling(i hvert fald ift. vores eget synspunkt): Cola eller Pepsi?
Åkepool så, at jeg havde ladet min egen holdning i spørgsmålets udformning og en enkelt så udover det (eller spottede det ikke) og erklærede sin kærlighed til Pepsi. Mens du læser dette, så håber jeg ikke, at du drikker det nu. Eller i det hele taget fra nu af.
Pepsi skulle vist gøre godt mod en overordentlig dosis kryptonit (dog foreslår jeg, at du gør som jeg og bare sveder lortet ud) og Foeller får sig en Coke and a Smile!
Efter at have set "The Raid: Redemption" (og med et ekstra besøg på tirsdag kl. 18:30 i Palads) så er der pt. kun én fyr, der virkelig står frem i mit hoved, når jeg tænker på den film: Iko Uwais (og honorable mention til Yayan Ruhian). Indonesien er også et sted, man skal tage seriøst på martial arts filmfronten og derfor inspirerede filmen mig til det niende spørgsmål.
Der var ingen love til folk fra Korea, Thailand eller Indonesien, men en enkelt japaner optrådte mere end en enkelt gang.
Dog var det hovedsageligt en enkelt mand, født i Hong Kong (som er en del af Kina), der har sat gang i pointhøsten og så sker der pludselig ting og sager i stillingen!
Spørgsmål 9: Nævn en filmstjerne fra enten Korea, Kina, Japan, Indonesien eller Thailand
Han har antageligvis brækket alle knogler i sin krop gennem sin levetid og hans efterfølgende thumbs up giver point til en del af deltagerne:
Jackie Chan - 5 Point
the_paki_don Nicki52 BN Skeloboy Herrguth
Han har redet en hest mod maskingeværer og blevet kildet i sine drømme af Leonardo DiCaprio. Særligt har det påvirket to af deltagerne i denne dyst!
Ken Watanabe - 2 Point
Ericmase Foeller
Min egen personlige favorit sørger for at give en enkelt deltager et ordentlig hak i nødderne!
Jet Li - 1 Point
Åkepool
Og legenden vender tilbage fra de døde for at give en anden enkelt deltager en ordentlig flad(fisk)! Tonight Luca Brasi sleeps with the fishes. Salmon, to be more specific.
Ud af ingenting overtager Herrguth førertrøjen og Nicki52 sidder stille og rokker frem og tilbage med et blankt udtryk i sine øjne i et støvet hjørne. Foeller smadrer sin tomme Cola flaske (som han kun drak, fordi der var folk, der kiggede på ham) og planlægger at stikke Herrguth ihjel med resterne. Skeloboy besinder ham. Forsigtigt.
#51 the_paki_don 12 år siden
Superman og Batman er, hvad vi helst ville være eller regner med, at andre ville være.
Men trods de åbenlyst seje film som Batman karakteren har fået under Nolans instruktion, så er det et stykke tid siden, at Superman har været så heldig. Men stod valget mellem at have overnaturlig styrke, evnen til at flyve, laserstråle øjne, frostvind og alskens seje ting, så har en stor del af brugerne sagt: "Ja, ja, giv mig nu nøglerne til den Tumbler, for helvede!"
Så til spørgsmål 6: Hvilken film superhelt ville Filmz' brugere allerhelst være?
Har mange fået et gevaldigt pointboost.
Batman/Batsy - 7 Point
Ericmase (jeg lader tvivlen komme dig til gode og giver dig lov til at få point med her, selvom du skrev Batsy. Jeg tænker, at du mente Batman, men vores kære islandske bruger nok, desværre, er det tætteste, vi kommer Batman)
BN
Skeloboy
Åkepool
Herrguth
Foeller
Laksen
Superman - 2 Point
Nicki52
the_paki_don
Det ville have hjulpet på min djævelse vrede, hvis jeg var ondere ved Ericmase, men jeg er skabt af lys og kærlighed, så jeg giver ham et fripas. :) Jeg flyver væk i sorg.
Stillingen:
Foeller - 23
Ericmase - 22
Herrguth - 21
Skeloboy - 20
Laksen - 19
BN - 19
Åkepool - 19
the_paki_don - 18
Nicki52 - 14
Nicki52 er ramt af kryptonit og Foeller kører for fuld smadder sin Tumbler gennem alt og alle. Men stadigvæk et tæt felt for dem, der har 19 point og over... :(
#52 Kruse 12 år siden
#53 MMB 12 år siden
#54 Åkepool 12 år siden
Lige præcis den.
Say what!!? Drengen er jo dybt retarderet stofmisbruger. Hvad hedder han og hvor ved du det fra?
#55 MMB 12 år siden
Glem det! Kom til at forveksle videoen med en anden lignende video bare med en Brøndby fan!
#56 Åkepool 12 år siden
Nå, puha :)
#57 the_paki_don 12 år siden
Spørgsmål 8 er noget, vi alle har skullet tage stilling til på et eller andet tidspunkt i vores liv og vi hader, når vi er på en restaurant, hvor etablissementet har foretaget den forkerte stilling(i hvert fald ift. vores eget synspunkt): Cola eller Pepsi?
Åkepool så, at jeg havde ladet min egen holdning i spørgsmålets udformning og en enkelt så udover det (eller spottede det ikke) og erklærede sin kærlighed til Pepsi. Mens du læser dette, så håber jeg ikke, at du drikker det nu. Eller i det hele taget fra nu af.
Spørgsmål 8: Cola eller Pepsi?
Coca Cola: 8 Point
the_paki_don
Ericmase
BN
Skeloboy
Åkepool
Herrguth
Foeller
Laksen
Pepsi: 1 Point
Nicki52
Stillingen:
Foeller - 31
Ericmase - 30
Herrguth - 29
Skeloboy - 28
Laksen - 27
BN - 27
Åkepool - 27
the_paki_don - 26
Nicki52 - 15
Pepsi skulle vist gøre godt mod en overordentlig dosis kryptonit (dog foreslår jeg, at du gør som jeg og bare sveder lortet ud) og Foeller får sig en Coke and a Smile!
#58 MMB 12 år siden
#59 Åkepool 12 år siden
#60 the_paki_don 12 år siden
Der var ingen love til folk fra Korea, Thailand eller Indonesien, men en enkelt japaner optrådte mere end en enkelt gang.
Dog var det hovedsageligt en enkelt mand, født i Hong Kong (som er en del af Kina), der har sat gang i pointhøsten og så sker der pludselig ting og sager i stillingen!
Spørgsmål 9: Nævn en filmstjerne fra enten Korea, Kina, Japan, Indonesien eller Thailand
Han har antageligvis brækket alle knogler i sin krop gennem sin levetid og hans efterfølgende thumbs up giver point til en del af deltagerne:
Jackie Chan - 5 Point
the_paki_don
Nicki52
BN
Skeloboy
Herrguth
Han har redet en hest mod maskingeværer og blevet kildet i sine drømme af Leonardo DiCaprio. Særligt har det påvirket to af deltagerne i denne dyst!
Ken Watanabe - 2 Point
Ericmase
Foeller
Min egen personlige favorit sørger for at give en enkelt deltager et ordentlig hak i nødderne!
Jet Li - 1 Point
Åkepool
Og legenden vender tilbage fra de døde for at give en anden enkelt deltager en ordentlig flad(fisk)! Tonight Luca Brasi sleeps with the fishes. Salmon, to be more specific.
Bruce Lee - 1 Point
Laksen
Stillingen:
Herrguth - 34
Foeller - 33
Skeloboy - 33
Ericmase - 32
BN - 32
the_paki_don - 31
Laksen - 28
Åkepool - 28
Nicki52 - 20
Ud af ingenting overtager Herrguth førertrøjen og Nicki52 sidder stille og rokker frem og tilbage med et blankt udtryk i sine øjne i et støvet hjørne. Foeller smadrer sin tomme Cola flaske (som han kun drak, fordi der var folk, der kiggede på ham) og planlægger at stikke Herrguth ihjel med resterne. Skeloboy besinder ham. Forsigtigt.