Gravatar

#81 Åkepool 12 år siden

For helvede!! Så røg jeg pludselig af nettet igår aftes, kort efter mit sidste indlæg :(
Det har jo nærmest ødelagt min nattesøvn, at skulle vente til jeg kunne få fat i YouSee. Nu er jeg med igen, men kan se at det kunne være det samme.

the_paki_don (72) skrev:
Hvad er the_paki_dons yndlings amerikanske film?

Hvordan skulle vi så vide det? Er det dit citat nederst, er det fra TDK?

the_paki_don (74) skrev:
Hvem er Danmarks dygtigste stand-up komiker?

Jeg havde en idé om, at folk tit ikke kan lide når man er for populær, så jeg rulede Anden ude på den bekostning. Shame on me.

the_paki_don (77) skrev:
Så lad os stille spørgsmålet: Foretrækker brugerne at se film alene eller i selskab med andre?

Der har jeg måske misforstået. Jeg tænkte at det var i hjemmet at du mente. Hvorfor ved jeg ikke, for det skrev du intet om så shame on me again :(

Men udover lortesnyderesultatet, så var det en herlig quiz, fornøjeligt spas og løjer :)
Det må du gerne styre en anden gang.

Hvem tager næste runde?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#82 Åkepool 12 år siden

Og du får lige et virtuelt nakkedrag for den her:

the_paki_don (72) skrev:
Terminator 2 er i hvert fald en mere vellidt film end Terminator 1.

Gravatar

#83 the_paki_don 12 år siden

Herrguth

Ja, den kunne jo også tegne til at blive et godt bud. Jeg har bare på fornemmelsen, at "En Kongelig Affære" er så anderledes, end hvad dansk film normalt byder på (lad os glemme, at det er et trekantsdrama...), at jeg godt kunne se den blive sendt af sted. Især når der er brugt så mange moneys på den. :)

BN

Hvis du filmer det og smækker det op på Youtube, så sørg endelig for at skrive "Cute Kittens" og så opleve, hvordan folk, der bare gerne vil se nogle søde killinger, få voldtaget deres sanser af al den uhyrlige killing eksplosion! Jeg lægger for første gang mærke til, at det danske ord for en kats barn og det engelske ord for at dræbe er det samme. Nu er kattebørn blevet megaseje eller det at slå ihjel på engelsk har mistet meget af sin styrke...

Åkepool

Ja, mit citat er en Joker replik. Men som sagt, hvis der havde været bare ÉN til, der synes, at "Inception" var min yndlingsfilm, så kunne det jo være ligegyldigt, hvad min egentlige yndlingsfilm var! :)

Mht. at se film alene, så var der netop snak om i en af "BEDØM ALT" diskussionerne om det at se film alene og biografen byder på mobillys, småsnak og slikposer, så kan godt forstå, at du tænkte, at de fleste ville foretrække ensomheden. Jeg var også selv lidt i tvivl. :)

Jeg er dog stadigvæk en stor biograffan, selvom jeg også kan flejne fuldstændig over mobilos og slikposos og pruttos! Hvem FANDEN prutter i en biograf!?! Assholes...

Til alle!

Jeg vil gerne tage den igen i fremtiden, men vil gerne tage en pause, da det alligevel tog en rum tid. Det var faktisk lidt heldigt, at rækkefølgen på spørgsmålene var ændret, for så kom resultatet helt til sidst i stedet for næstsidst. Jeg er en sucker for "edge of your seat" slutninger. :)
Gravatar

#84 Skeloboy 12 år siden

yay!

Jeg vil gerne lave næste runde :), den kommer op i aften...

Og @the_paki_don: du må meget gerne lave en quiz en anden gang :), nogen af dine spørgsmål var ikke helt gode, men dine kommentarer var dæleme underholdende :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#85 the_paki_don 12 år siden

Jeg prøver at lave bedre spørgsmål til en anden gang! ;)

Og tillykke igen, Skeloman!
Gravatar

#86 Åkepool 12 år siden

Skeloboy (84) skrev:
Jeg vil gerne lave næste runde :), den kommer op i aften...

Super :)

Skeloboy (84) skrev:
dine kommentarer var dæleme underholdende :)

Enig.

Gravatar

#87 Skeloboy 12 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#88 Åkepool 12 år siden

Kom så drenge og piger, 5. runde er igang. Tilmeld jer inden deadline :)
Gravatar

#89 Åkepool 12 år siden

I kan lige præcis nå at melde jer til runde 5, dem der mangler :)

http://filmz.dk/forum/tagwall/sheep-quiz-runde-5-7...

Skriv ny kommentar: