Har lige set Shrek 2 for et par dage siden og jeg har sjaeldent grint saa meget (skriver paa et amerikansk tastatur)... det er genialt lavet og Antonio Banderas og Eddie Murphy er klart de bedste!
Er i USA nu... ingen kontakt med danskere! Surt! Men fedt!
Naar den kommer til DK bliver det noget vaerre skidt for det er med danske stemmer! Men saa maa man bare vente til den kommer paa DVD!
Den første film, blev da primært vist med engelske stemmer så vidt jeg husker... Jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at se en film synkroniseret til dansk. Så hellere riste over en sagte ild.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Der er slet ingen tvivl om, at "Shrek 2" vil blive vist i to versioner. Der er jo trods alt tale om en film, der via sin udprægede, spidsfindige humor i langt højere grad er minded voksne end børn. Både Cinemaxx og biocity (i Odense) sendte i sin tid "Shrek" i såvel den originale som den synkroniserede version.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 filmz-karlerminven 21 år siden
Er i USA nu... ingen kontakt med danskere! Surt! Men fedt!
Naar den kommer til DK bliver det noget vaerre skidt for det er med danske stemmer! Men saa maa man bare vente til den kommer paa DVD!
Konge film!
What is a not-joke?
#2 gi-jones 21 år siden
#3 Thorsby 21 år siden
#4 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#5 filmz-uzumaki san 21 år siden
Hader selv når film bliver synkroniseret til dansk. Men set fra børns synspunkt er det jo egentligt okay. De vil jo sikkert også gerne nyde Shrek 2.
Jeg vil dog kun selv se versionen med originale stemmer....
Det er vist kun Seth GeckOo herinde fra, som ser alle film i synkroniseret version..^^
"Mimi ni wa uzumaki ga arimasu....."
#6 filmz-karlerminven 21 år siden
What is a not-joke?
#7 The Duck 21 år siden
#8 The Duck 21 år siden
MUHAHAHAHAHAHA
#9 Yoda 21 år siden
#10 filmz-karlerminven 21 år siden
What is a not-joke?