Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Fra TV2:

Mester bygger Chateau Schumi

03-07-05: 11:15 | af: Lars Jørgen Andersen

"Den syvdobbelte formel 1-verdensmester Michael Schumacher starter inden for en overskuelig fremtid bygningen af sin drømmebolig, der allerede har fået navnet Chateau Schumi.

180 millioner kroner, godt det halve af mesterens nuværende årsløn, koster huset, der skal bygges ned til Leman- søen i Schweiz.

24 værelser, et 15 m højt tårn, en 30 sæders biograf, fitness-sal, inden- og udendørs swimmingpool, privat strand og alskens elektronik vil nybyggeriet komme til at bestå af, skriver Bild."

Sikkert en dejlig biograf der er med i den knaldhytte..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

#1 Bare fordi han er lidt god til at sidde og rykke i et underdimensioneret rat ... Møgsvin!

Ja ja, jeg ved godt, at misundelse er en grim ting.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-Bruce 20 år siden

Og så ser han garanteret kun lorte film!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

jaja da. Rige folk har ingen filmsmag. Ellers var det jo ikke fair :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 20 år siden

Ja, jeg så engang et interview med Helmut Lotti, som sagde, at hans yndlingsfilm var Mask of Zorro!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 Michael Andersen 20 år siden

#5 He he, hvad havde du regnet med?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 MadMartigan 20 år siden

Berig os med billeder....
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: