Nicki52 startede denne leg og nu har den været død i et stykke tid, så jeg tænkte om man mon ikke burde fortsætte den?
Reglerne hvis man ikke husker dem:
Det her er en leg som nok for det meste alle kender. Det er man siger f.eks. et navn som Brian, så skal man skrive et navn med N, og sådan forsætter det. Jeg siden vi er en filmhjemmeside, har jeg valgt emnet Film & Skuespillere. Så hvis jeg nævner en film/skuespiller, så det filmens sidste bogstav, skal være forbogstav til den næste film/skuespiller. Men hvis man har bogstavet T, kan man ikke bare skrive "The Departed" for hvis filmen starter med The, så bliver det anset for "Departed, The", men det er stadig D man skal bruge som næste ord.
#1 Ericmase 12 år siden
Reglerne hvis man ikke husker dem:
Det her er en leg som nok for det meste alle kender. Det er man siger f.eks. et navn som Brian, så skal man skrive et navn med N, og sådan forsætter det.
Jeg siden vi er en filmhjemmeside, har jeg valgt emnet Film & Skuespillere.
Så hvis jeg nævner en film/skuespiller, så det filmens sidste bogstav, skal være forbogstav til den næste film/skuespiller. Men hvis man har bogstavet T, kan man ikke bare skrive "The Departed" for hvis filmen starter med The, så bliver det anset for "Departed, The", men det er stadig D man skal bruge som næste ord.
Så hvis man har D:
Jeg starter med Saw (ved egentlig ikke hvorfor).
MAY THE GAMES BEGIN! :-)
#2 Collateral 12 år siden
#3 Tommy Kristensen 12 år siden
#4 Kruse 12 år siden
#5 Tommy Kristensen 12 år siden
#6 Nicki52 12 år siden
Dejlig at se at min arv bliver ført videre ;D
#7 Ericmase 12 år siden
#8 Nicki52 12 år siden
#9 Åkepool 12 år siden
#10 MOVIE1000 12 år siden
R