Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Jeg skal ha fat i Simfarm-spillet, og prøvede lige at google den, men jeg kan ikke umiddelbart finde et sted at downloade det.
Så slog det mig, at det nok ikke er lovligt..
Jeg troede egentligt at det var så gammelt og ringe, at man ikke skulle betale for det mere.
Er der nogen af jer der ved noget om det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Scherlund 20 år siden

Det er ikke lovligt, medmindre at udgiveren har lagt det ud til fri afbenyttelse. Dog ser mange igennem fingerne med det, når det er meget gamle ting.

Gravatar

#3 myggen 20 år siden

Ligegyldigt hvor gammelt og dårligt et spil er, så er det ikke lovligt at kopiere det, med mindre udgiveren har givet tilladelse til det (som fx. med mange af Sierras gamle spil). Det gælder også, selv om du ikke længere kan købe det nogen steder.

Når det så er sagt, så kan du hente det her:

http://www.the-underdogs.org/game.php?id=985

Edit: Ja, det han sagde...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 davenport 20 år siden

LOL :D

- tak for det!
Jeg tror heller ikke nogen vil blive sure over det, ellers skal jeg nok lægge en $ ved udgangen ;)
Gravatar

#5 davenport 20 år siden

Nyt problem... Jeg har vidst været væk fra nettet for længe, men plejer man ikke bare at kunne unzippe filer? Skal man nu til at købe et program til det også??
Jeg havde åbentbart noget der hedder wizard, som er udløbet, og nu kan jeg ikke unzippe??? Fatter bjælde..
Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

winrar -> rarlabs.com
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 elwood 20 år siden

Det er lidt det samme som med Abandonware, spil som Cannon Fodder, Syndicate osv. selskaberne bag dem er opløst for længst, men downloader du spillet så er det stadig ulovlig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Så fik jeg winrar, tak Vassago... Men den kan ikke installere spillet. Der går noget galt. suk!

Jeg ved for lidt om computere, og forgøjler at jeg kan finde ud af det... Damn it!
Gravatar

#9 myggen 20 år siden

Nu tvinger du mig sgu' næsten til at prøve selv :)

Kan du ikke i det mindste skrive lidt om, hvilken fejl du får?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 davenport 20 år siden

Når jeg skal installere i set-up, i mappen C:\SIMFARMW som den foreslår, får jeg en melding der siger "could not open the file named c: bla bla bla slutter med readme.wri"

hmmm...

Skriv ny kommentar: