Du vil sikkert ikke have de 2-3 første sæsoner, men fra sæson 4 synes jeg at de har fået styr på alle deres figurerne, både tegnestil, opførsel og stemmer. Der er mange af de helt gode afsnit i både sæson 4, 5 og 6, så det er svært at fremhæve en af dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Du skal da købe alle sæsoner! Intet mindre! Selv om animationen er lidt grov i den første sæson, så anbefaler jeg aligevel at du investere i samtlige udgivelser :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Altså ud af season 1-6, der jo er udkommet på DVD, vil jeg nok mene, at den 6. er den bedste. Fra 3. og 4. sæson begyndte holdet at komme ind i en god rytme, men serien blev rigtig god omkring 5. og 6. sæson med uforglemmelige episoder som Bart of Darkness (Rear Window parodien, hvor Bart brækker benet, og spionerer på Flanders), Treehouse of Horror V (med The Shining parodien), Who Shot Mr. Burns (1:2), Lisa on Ice (Lisa og Bart spiller ishockey for hvert sit hold), Homer the Great (Homer finder det hemmelige broderskab, Stonecutters), A Star is Burns (med filmfestivalen i Springfield) og Bart vs. Australia (Bart giver sig ud med Australien, da han ringer "modtager betaler" til Australien, og efterlader en kæmpe regning til en bonde).
Hvis du ikke nogen Simpsons DVD'er, vil jeg dog anbefale, at du køber den første sæson først. Den burde kunne findes til en billig mønt et sted...
#1 filmz-el bucho 20 år siden
:-D
#2 dyg 20 år siden
Du vil sikkert ikke have de 2-3 første sæsoner, men fra sæson 4 synes jeg at de har fået styr på alle deres figurerne, både tegnestil, opførsel og stemmer. Der er mange af de helt gode afsnit i både sæson 4, 5 og 6, så det er svært at fremhæve en af dem.
#3 NightHawk 20 år siden
#4 filmz-Loft 20 år siden
Hvis du ikke nogen Simpsons DVD'er, vil jeg dog anbefale, at du køber den første sæson først. Den burde kunne findes til en billig mønt et sted...
#5 filmz-sanjo 20 år siden
#6 squee 20 år siden
#7 Bohemian 20 år siden
#8 squee 20 år siden
#9 Bohemian 20 år siden
#10 squee 20 år siden
Indtil videre består ønskelisten så af:
1. Morgenkåbe
2. Alle Simpsons DVD'erne! HEP!