nu har jeg forsøgt at finde en hjemmeside til Robert Rodriguez/Frank Millers Sin City på nettet..
Har forsøgt at søge på SIn City men.. det var ikke lige den Sin City jeg søgte som jeg fandt (med mindre naturligvis en kvinde har sex med et æsel i tegneserien - har ikke læst den så hvad ved jeg)
Ville lige høre om I kender en officiel (ikke en fan side - fandt en men den er godt nok gået død) hjemmeside til Rodriguez/Miller filmen eller blot selve tegneserien?
Det lader det ikke til, men prøv at inkludere navnet Frank Miller i din søgning, hvis du vil slippe for de der æselsider. Der er biblioteker rundt omkring, der har Sin City i deres tegneserieafdeling, så jeg kan kun anbefale at du render ned og låner dem med det samme, hvis du ikke lige har penge til at gå ud og købe dem. De er helt suværene.
Der er heller ikke nogen officiel tegneserie-side - det tætteste man kommer er tegneserien udgiver, Dark Horse, hvor du kan se de tegneserier og det merchandice der er tilgængeligt:
#1 Martindan 21 år siden
nu har jeg forsøgt at finde en hjemmeside til Robert Rodriguez/Frank Millers Sin City på nettet..
Har forsøgt at søge på SIn City men.. det var ikke lige den Sin City jeg søgte som jeg fandt (med mindre naturligvis en kvinde har sex med et æsel i tegneserien - har ikke læst den så hvad ved jeg)
Ville lige høre om I kender en officiel (ikke en fan side - fandt en men den er godt nok gået død) hjemmeside til Rodriguez/Miller filmen eller blot selve tegneserien?
#2 chandler75 21 år siden
#3 Martindan 21 år siden
#4 Lowkey 21 år siden
Det lader det ikke til, men prøv at inkludere navnet Frank Miller i din søgning, hvis du vil slippe for de der æselsider.
Der er biblioteker rundt omkring, der har Sin City i deres tegneserieafdeling, så jeg kan kun anbefale at du render ned og låner dem med det samme, hvis du ikke lige har penge til at gå ud og købe dem.
De er helt suværene.
#5 chandler75 21 år siden
http://www.darkhorse.com/search/search.php?frompag....
#6 Martindan 21 år siden