Gravatar

#1 filmz-ZOPTIKEREN 21 år siden

Det passer jo nok ikke til forsiden på filmz, men her er en teaser poster fra Sin City. Hvis man tilhører den gruppe der synes at JMA ser temli-vemli godt ud, skal man kigge her :)
Gravatar

#2 PlattFuss6.7 21 år siden

Af en eller anden grund syntes jeg den poster kunne være blevet brugt til Showgirls :-/
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#3 chandler75 21 år siden

Det passer ok til en nyhed - men er du sikker på at plakaten er ægte?

Der har tidligere været en lignende ude med Mickey Rourke som Marv.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

#4 21 år siden

Den holder stilen meget godt... Hvis man tænker på bøgerne... Synes jeg da... Og så ser hun da også sød ud... så den er da lidt ra a kikke på...
Gravatar

#5 filmz-bullseye 21 år siden

#3 Tror den er ægte nok - tjek her: http://www.efavata.com/CBM/SinCity.htm
Gravatar

#6 chandler75 21 år siden

Men som der står dér: "Superherohype posted the above poster in what is said to be official, but we haven't heard anything concrete as to whether or not its the real thing."
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 chandler75 21 år siden

Ifølge Coming Soon skulle de dog stamme fra San Diego Comic Con, hvor der samtidig blev vist et 10-min. klaip fra filmen, så det lyder rigtigt nok alligevel. De plejer sjældent at tage fejl.
Gravatar

#8 filmz-ZOPTIKEREN 21 år siden

Ægtheden ved jeg ikke noget om, jeg så den bare på en billedeside og så tænkte jeg der var nogen der måske var interesseret i det her? :)
Gravatar

#9 filmz-Koenig 21 år siden

who cares mand. hun er sku da rå-lækker!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com

Skriv ny kommentar: