Er kämpe tegnefilmfan og har efterhänden set alle klassikerne. Leder nu efter nicher, henvisninger til forums, blogs, sider og selvfölgelig navne pä tegnefilm. Udenlandske sager... Whatever! Jeg gläder mig til at se, hvad dette forum kan...
Antager du med klassikerne mener majoriteten af Studio Ghiblis værker, samt anime klassikerne Akira og Ghost in the Shell.
Secret of the Kells The Girl Who Leapt Throug Time Summer Wars 5 Centimeter per Second The Place Promised In Our Early Days Skycrawlers Ocean Waves L'illusionniste
Og hvis stop-motion er godkendt, så skal Mary & Max lige have et ord med på vejen.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Her var der et par stykker jeg ikke havde set. Leder stadig med lys og lygte. Nogen som er kendere af lidt äldre tegnefilm? Eller tegnefilm fra mindre blockbuster-lande #letssayromania ? -.... men hvor som helst egentlig..
Den ungarske tegnefilm Cat City er helt fantastisk. Den kan ses på youtube, men det er dog med engelsk tale, hvilket ikke helt holder, efter min mening. Jeg kan virkelig anbefale at du skaffer den på originalsproget. Derudover kan jeg anbefale et par af mine favoritter: Mr. Bug Goes to Town, Animalympics, Heavy Metal, L'illusionniste og The Phantom Tollbooth
#1 Babushka 12 år siden
Er kämpe tegnefilmfan og har efterhänden set alle klassikerne.
Leder nu efter nicher, henvisninger til forums, blogs, sider og selvfölgelig navne pä tegnefilm. Udenlandske sager... Whatever! Jeg gläder mig til at se, hvad dette forum kan...
Skyd lös!
Babushka
#2 Neranders 12 år siden
Secret of the Kells
The Girl Who Leapt Throug Time
Summer Wars
5 Centimeter per Second
The Place Promised In Our Early Days
Skycrawlers
Ocean Waves
L'illusionniste
Og hvis stop-motion er godkendt, så skal Mary & Max lige have et ord med på vejen.
"That's rough, buddy."
#3 Babushka 12 år siden
Her var der et par stykker jeg ikke havde set. Leder stadig med lys og lygte.
Nogen som er kendere af lidt äldre tegnefilm? Eller tegnefilm fra mindre blockbuster-lande #letssayromania ? -.... men hvor som helst egentlig..
Shoot em up!
;)
#4 Muldgraver 12 år siden
#5 sluppermand 12 år siden
#6 Herrguth 12 år siden
Les douze travaux d'Asterix
Snoopy Come Home
La planéte sauvage
Mary and Max
The Iron Giant
Strit og Stumme
Watership Down
The Lion, The Witch and the Wardrobe
The Reluctant Dragon
Tintin et le temple du soleil
Flåklypa Grand Prix
Drengen der ville gøre det umulige
Animal Farm
Charlotte’s Web
Secret of Kells
Titan A.E.
The Land Before Time
The Dark Crystal
Neco z Alenky
A Boy Named Charlie Brown
The Secret of NIMH
Allegro non troppo
The Brave Little Toaster
When the Wind Blows
Teacher’s Pet
Gulliver’s Travels
Vals Im Bashir
Fritz the Cat
Rover Dangerfield
Waking Life
L'illusionniste
Mr. Bug Goes to Town
The Fool of the World and the Flying Ship
Wizards
Cool World
Fire and Ice
Heavy Metal
The Last Unicorn
Bebe's Kids
Gay Purr-ee
Perfect Blue
Quest for Camelot
Cat's Don't Dance
Jetsons: The Movie
The Man Called Flintstone
The Jetsons Meet the Flintstones
Hey There, It's Yogi Bear
Roadside Romeo
Ferngully: The Last Rainforest
Once Upon a Forest
Idiots and Angels
Hair High
#7 MMB 12 år siden
#8 Herrguth 12 år siden
#9 Kiksmann 12 år siden
Ikke at forglemme ;)
#10 Neranders 12 år siden
Hvordan fanden kunne jeg dog glemme den! Men tak for listen, der er en hel del jeg endnu ikke har set, så der er noget at gå igang med. :)
"That's rough, buddy."