En kedelig og direkte kopiering af Marco Evaristtis værk fra 2000. Bringer ikke mit pis i kog, udover hvor trist det må være, ikke at kunne finde på idéerne selv.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
jeg er desværre ikke uenig med dig... men det er vel blot en del af de grumme reklamers værk!! Og generelt vel også efterhånden et kendetegn for flere af videoerne på YouTube
#2 Pointen er vel heller ikke at skulle bringe folks pis i kog, men nærmere bruge Evarettis "kunst" som en reference. Og som #3 siger, så er det jo præcis det der er rygraden hos YouTube videoer, nemlig at tage noget man kender og twiste eller bruge det på en anden reklamemæssig måde. Jeg syne skam den er sjov nok. Håber I vinder...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Nu er jeg ikke den store analytiske nørd, men jeg går ud fra at den handler om at man til tider godt kan være et sted (som i filmen bliver personificeret af en fiskebowle) hvor der ikke er spænding. Og der samtidig findes steder der er spændende...nogle gange lidt for spændende (i dette tilfælde Århus...eller en blender). Selvfølgelig har guldfisk intet med Århus at gøre, men som jeg nævnte i #4 så er det bare en sjov reference til kunsten. Det er sådan jeg læser filmen. Men don't know??! Det kan sagtens være at jeg slet ikke fatter den. Så må vi nok hellere have manden bag (går ud fra at det er Rasmus G fra #1 der har lavet den) til at udtale sig og skære det ud i pap for os.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#1 filmz-rasmusg 16 år siden
Det er måske ikke kunst... men en grum grum konkurrence som gerne skulle vindes.
På forhånd tak for jeres tid.
#2 Bony 16 år siden
#3 filmz-rasmusg 16 år siden
#4 Guts 16 år siden
Pointen er vel heller ikke at skulle bringe folks pis i kog, men nærmere bruge Evarettis "kunst" som en reference. Og som #3 siger, så er det jo præcis det der er rygraden hos YouTube videoer, nemlig at tage noget man kender og twiste eller bruge det på en anden reklamemæssig måde.
Jeg syne skam den er sjov nok. Håber I vinder...!
#5 Slettet Bruger [1216848183] 16 år siden
#6 Guts 16 år siden
At du bliver blendet i Århus, selvfølgelig!!
Nu er jeg ikke den store analytiske nørd, men jeg går ud fra at den handler om at man til tider godt kan være et sted (som i filmen bliver personificeret af en fiskebowle) hvor der ikke er spænding. Og der samtidig findes steder der er spændende...nogle gange lidt for spændende (i dette tilfælde Århus...eller en blender). Selvfølgelig har guldfisk intet med Århus at gøre, men som jeg nævnte i #4 så er det bare en sjov reference til kunsten. Det er sådan jeg læser filmen. Men don't know??! Det kan sagtens være at jeg slet ikke fatter den. Så må vi nok hellere have manden bag (går ud fra at det er Rasmus G fra #1 der har lavet den) til at udtale sig og skære det ud i pap for os.
#7 Bony 16 år siden
#8 filmz-rasmusg 16 år siden
#7 he he he ... blender får en helt ny betydning på det punkt :-) Jeg tror dog ikke referencen er dertil...
#9 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-rasmusg 16 år siden
he he det kunne være rimelig lækkert :-)