Man kan bare ikke tage en alvorligt, hvis han hedder Pind!. (Skal siges med tryk på læberne, så der kommer en lille smule spyt med ud, når man siger "Pind!")
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og skulle man have lyst til mere, er der også for [url= [url= Games[/url] [url= [url= Knight Rises[/url] [url= [url= Spiderman[/url]
Føler at det min pligt at sige tak, for at give mig en ny ynglings-youtuber. Men han er blevet langt mere forståelig og langsom, end hvad han var før i tiden :-D
Skulle man have en ikke-forståelig og ikke-langsom youtuber, så er ham her en anbefaling:
Kan nogen oversætte ham... Hvis i tilfældigvis forstod?
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Og skulle man have lyst til mere, er der også for [url= [url= Games[/url] [url= [url= Knight Rises[/url] [url= [url= Spiderman[/url]
Føler at det min pligt at sige tak, for at give mig en ny ynglings-youtuber. Men han er blevet langt mere forståelig og langsom, end hvad han var før i tiden :-D
Skulle man have en ikke-forståelig og ikke-langsom youtuber, så er ham her en anbefaling:
De videoer er faktisk sjove - også med hensyn til de film, som jeg ikke mener, der er noget i vejen med. Jeg tager mig nu og da et kig på hans videoer for at få et lille grin.
De videoer er faktisk sjove - også med hensyn til de film, som jeg ikke mener, der er noget i vejen med. Jeg tager mig nu og da et kig på hans videoer for at få et lille grin.
Han har også lavet en ganske sjov en, hvor han fortæller alt hvad der er galt med [url= selv og hans videoer[/url].
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Han har også lavet en ganske sjov en, hvor han fortæller alt hvad der er galt med [url=
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
#2291 BN 11 år siden
Har du et link?
#2292 Highland Park 11 år siden
#2293 Giraffen 11 år siden
#2294 davenport 11 år siden
#2295 Bandalia 11 år siden
#2296 BN 11 år siden
#2297 Kruse 11 år siden
Han har også lavet en ganske sjov en, hvor han fortæller alt hvad der er galt med [url= selv og hans videoer[/url].
#2298 Bandalia 11 år siden
#2299 Kruse 11 år siden
Han laver jo bare lidt sjov med sig selv.
#2300 Bandalia 11 år siden