Gravatar

#2301 Sweetiebellefan 11 år siden

Happy Tree Friends

Kyle's Mom is a big fat bitch

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2302 Bandalia 11 år siden

[url= galt med hans dag idag[/url]
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#2303 lyspunkt 11 år siden

[url= til sikke lyssabel-fægtning[/url]
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#2304 Bandalia 11 år siden

Jeg er venner med Phil Mason, så jeg tænkte på om man ville se nogen af hans videoer? Skriv PMRants på youtube, de sgu for sjove!
Gravatar

#2305 Lord Beef Jerky 11 år siden

Bandalia (2304) skrev:
Jeg er venner med Phil Mason, så jeg tænkte på om man ville se nogen af hans videoer? Skriv PMRants på youtube, de sgu for sjove!

Ligesom Tupac?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2306 Bandalia 11 år siden

Lord Beef Jerky (2305) skrev:
Ligesom Tupac?
Hedder Mads Kirkegaard på facebook, find mig, jeg er venner med ham og Kristina Djarling.
Gravatar

#2307 Lord Beef Jerky 11 år siden

Bandalia (2306) skrev:
Hedder Mads Kirkegaard på facebook, find mig, jeg er venner med ham og Kristina Djarling.

Jeg er venner med Tupac på tupacmedia.gov. Find mig under T for troll.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2308 Bandalia 11 år siden

Gravatar

#2309 Sweetiebellefan 11 år siden

Dogtooth klip.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2310 Bandalia 11 år siden

Lord Beef Jerky (2307) skrev:
Jeg er venner med Tupac på tupacmedia.gov. Find mig under T for troll.
Jeg skrev en status, som lyder "Lord Beef Jerky, it's me...", og hvis du ser på venner er jeg venner med Phil Mason og Kristina Djarling. Og du som troede jeg er en troll, jeg er en meget seriøs bruger, men når vi snakker om film som The Dark Knight, så tror jeg ikke at den har fortjent 9/5 stjerner, men kun 4/5.

Skriv ny kommentar: