Gravatar

#2311 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ja, der tog jeg godt nok fejl! Hold da op! Skal vi være bedste venner, og høre One Direction sammen imens vi tisser på hinanden?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2312 Bandalia 11 år siden

Lord Beef Jerky (2311) skrev:
Ja, der tog jeg godt nok fejl! Hold da op! Skal vi være bedste venner, og høre One Direction sammen
Hvordan kan det være at du har været herinde siden 2009 og ikke banned, for at se alle som trolls og løgnere? Det var det dummeste jeg nogensinde har hørt...
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#2313 Bandalia 11 år siden

Har sendt Star Trek-tribute-videoen til Phil, han er en stor fan af Star Trek :)
Gravatar

#2314 Lord Beef Jerky 11 år siden

Bandalia (2312) skrev:
Hvordan kan det være at du har været herinde siden 2009 og ikke banned, for at se alle som trolls og løgnere? Det var det dummeste jeg nogensinde har hørt...

Du glemte at citere den bedste del, troll.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2315 Bandalia 11 år siden

Jeg skrev en eksempel på hvor dum din kommentar var. Desuden er du nu på min ignore-liste.
Gravatar

#2316 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nå. Nu får du den kolde skulder. Du er blevet indberettet til redaktionen, og bliver nok slettet igen snarest. Vi skrives ved om et par måneder igen.
Gravatar

#2317 Giraffen 11 år siden

[url= har de vilde moves[/url]
Gravatar

#2318 Giraffen 11 år siden

[url= er nogle farlige lømler politiet støder på![/url]
Gravatar

#2319 Bandalia 11 år siden

Nu, da jeg skal rejse, vil jeg anbefale Ellen DeGeneres ´:-)
Gravatar

#2320 jessup 11 år siden

BN (2291) skrev:
Har du et link?

http://m.youtube.com/watch?v=39ya2Drpj3s&deskt...

This is just until June

Skriv ny kommentar: