Du har ikke hørt om Probot?? Dave samlede alle sine helte (Såsom Lemmy, Chronos og King Diamond, og mange andre), han skrev en sang til hver af dem, og så skulle de komme med lyrics. Überfed skive.
#79 ahh herlig humor, det bevise endnu engang at Billy Crystal er den beste Oscar vært, for øvrigt er der ikke nogen der har den del hvor han synger om de nominerede og så sætter sig på Clint Eastwoods skød og synger, det klip er så sjovt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"From a scale from 1-10, how old is Michael's Boyfriend"
måske lidt gammel, men jeg så den først nu her 8-)
sjov i hvertfald.
især den kvinde til slut, som ikke fatter at det at hun siger at Jackson gik ud til sine fans i pyjamas, kan misforståes når hun siger "he came in his pyjamas, I saw it my self" og Triumph trækker den bare længere ud og hun fatter intet hehe, måske lidt synd...naa
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 dyg 20 år siden
#82 El vez 20 år siden
http://homepage17.seed.net.tw/web@3/timyin/
Direkte link her:
http://homepage17.seed.net.tw/web@3/timyin/movies/...
#83 dyg 20 år siden
Jeg sidder stadigvæk og jubler over, at Jack er med på Dave Grohl's projekt-album Probot.
#84 Patriarch 20 år siden
#85 davenport 20 år siden
#86 dyg 20 år siden
Og nu har jeg uploadet det andet.
Det ligger her
#87 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#88 chandler75 20 år siden
#89 Corgan 20 år siden
#88:
Så brug det link El Vez postede.
#90 elwood 20 år siden
It's the dog again
"From a scale from 1-10, how old is Michael's Boyfriend"
måske lidt gammel, men jeg så den først nu her 8-)
sjov i hvertfald.
især den kvinde til slut, som ikke fatter at det at hun siger at Jackson gik ud til sine fans i pyjamas, kan misforståes når hun siger "he came in his pyjamas, I saw it my self" og Triumph trækker den bare længere ud og hun fatter intet hehe, måske lidt synd...naa
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"