hey skriv en sjov oplevelse du har været ude for eller en pinlig en, vi skal nok lad være med at grine
min pinlige oplevelse må have være at brænde min sko. da jeg skulle ud og brænde vores papkasser og plastic. Kom jeg til at sætte min nye sko for 700 kr i posen sammen med alt skraldet. Det var min mor ikke så glad for :P
Sig nogle gamle oplevelser eller nye som er måske sket i dag
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Yeps, men skulle hovedsaglig bruge fedtet til at stege i, og jeg havde en del opmaganiseret fedt allerede, so it evens out. (+ at jeg nu har et kilo stegt Bacon i køleren til at gå og gnaske af... \O/ )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg ornanerede engang kort forinden jeg skulle på arbejde.
Da jeg kom på job skulle jeg så lige hurtigt ud at pisse.
Her gjorde nogle glædes rester så at jeg pissede ved siden af. Jeg opdagede det dog ikke (stod lidt i min egen verden) før jeg kunne mærke det nede i min sko. Jeg havde så stået og pisset mig selv ned af benet.
Det var faktisk ret let at se, eftersom jeg havde grå busker på... Det blev en lang vagt skulle jeg hilse at sige. At stå og ekspidere kunder ude i lufthavnen med skoen fyldt med pis, er en halv sløv oplevelse. Jeg fandt naturligvis på en eller anden lam undskyldning for at være våd hele vejen ned ad benet. Hvem skulle også tro det var pis? Ingen ville jo være SÅ dumme at stå og pisse sig selv ned ad benet vel?
Jeg blev også engang så stiv til en intro fest på gymnasiet, at jeg lavede den klassiske med at skide og brække mig samtidig.
Jeg gjorde det bare på pigetoilettet. For åben dør. Og der var selvfølgelig fyldt med tøser.
Det sygeste er at jeg scorede en pige senere på aftenen. Rygterne nåede åbenbart ikke ud til hende hahaha... Tilgengæld brækkede jeg mig udover hende nogle timer senere. Stort set mens jeg kyssede hende hahahahahaha.. for satan da.. jeg har ikke tænkt på den historie i mange år.
#1 Batsy 15 år siden
min pinlige oplevelse må have være at brænde min sko. da jeg skulle ud og brænde vores papkasser og plastic. Kom jeg til at sætte min nye sko for 700 kr i posen sammen med alt skraldet. Det var min mor ikke så glad for :P
Sig nogle gamle oplevelser eller nye som er måske sket i dag
#2 davenport 15 år siden
#3 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 davenport 15 år siden
#5 PredatorX 15 år siden
Da jeg kom på job skulle jeg så lige hurtigt ud at pisse.
Her gjorde nogle glædes rester så at jeg pissede ved siden af. Jeg opdagede det dog ikke (stod lidt i min egen verden) før jeg kunne mærke det nede i min sko. Jeg havde så stået og pisset mig selv ned af benet.
Det var faktisk ret let at se, eftersom jeg havde grå busker på... Det blev en lang vagt skulle jeg hilse at sige. At stå og ekspidere kunder ude i lufthavnen med skoen fyldt med pis, er en halv sløv oplevelse. Jeg fandt naturligvis på en eller anden lam undskyldning for at være våd hele vejen ned ad benet. Hvem skulle også tro det var pis? Ingen ville jo være SÅ dumme at stå og pisse sig selv ned ad benet vel?
#6 PredatorX 15 år siden
Jeg gjorde det bare på pigetoilettet. For åben dør. Og der var selvfølgelig fyldt med tøser.
Det sygeste er at jeg scorede en pige senere på aftenen. Rygterne nåede åbenbart ikke ud til hende hahaha... Tilgengæld brækkede jeg mig udover hende nogle timer senere. Stort set mens jeg kyssede hende hahahahahaha.. for satan da.. jeg har ikke tænkt på den historie i mange år.
Frækkert :-D
#7 Scherlund 15 år siden
#8 filmz-Bruce 15 år siden
#9 PredatorX 15 år siden
Bruce skal du ikke med iøvrigt?
#10 filmz-Bruce 15 år siden