Den anden dag så jeg to tvillinge-søstre der boede to forskellige steder. De var ikke helt lige gamle, hed noget forskelligt og så PRÆCIS ens ud! Meget mærkeligt... ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hey, er der nogle der har nogle links til de første 2 sjove indlægs tråde?? for jeg vil der gerne se på hvad der blev smidt der af sjove ting.......... altså kun hvis i hurtig kan finde dem.
Dette skete for mig ude foran et indkøbscenter, det kunne ske for dig!
Sådan virker svindelnummeret:
To unge 18-årige piger kommer over til din bil, mens du er ved at pakke dine varer ned. De begynder at pudse din forrude imens deres bryster er ved at falde ud af deres små t-shirts.
Det er umuligt ikke at se på, og når du derefter tilbyder dem en skilling for deres indsats, afslår de, og be"r om et lift til det næste supermarked istedet. Du siger selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
Når du kører ud fra parkeringspladsen begynder de at have sex med hinanden.
Så kravler en af dem om på forsædet og begynder at tilfredsstille dig oralt, imens den anden stjæler din tegnebog.
I sidste uge fik jeg min tegnebog stjålet mandag, 2 gange tirsdag, onsdag og igen lørdag.
#61 davenport 18 år siden
Det bedste ved dumbalink er de små tumbs af piger der bor i min by. Vidste slet ikke der var så mange lækre piger i kolding... !
#62 filmz-Kadann 18 år siden
De tøser har jeg også kigget en del på.. der er åbenbart en del som render rundt med patterne fremme, og jeg har aldrig set dem. Underligt..
#63 davenport 18 år siden
(Jeg mistænker, at det ikke forholder sig som det ser ud, men det er jo internettet, og det kan man jo altid stole på..)
;)
#64 McPeter 18 år siden
#65 filmz-sanjo 18 år siden
Der er allerede en "trailer" af det derude :)
#66 filmz-yoshimura 18 år siden
#67 Æsop9000 18 år siden
http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=1&c...
#68 filmz-æsop 18 år siden
Darth Vader
#69 nakalay 18 år siden
#70 filmz-Wacker 18 år siden
Sådan virker svindelnummeret:
To unge 18-årige piger kommer over til din bil, mens du er ved at pakke dine varer ned. De begynder at pudse din forrude imens deres bryster er ved at falde ud af deres små t-shirts.
Det er umuligt ikke at se på, og når du derefter tilbyder dem en skilling for deres indsats, afslår de, og be"r om et lift til det næste supermarked istedet. Du siger selvfølgelig ja, og de hopper ombord.
Når du kører ud fra parkeringspladsen begynder de at have sex med hinanden.
Så kravler en af dem om på forsædet og begynder at tilfredsstille dig oralt, imens den anden stjæler din tegnebog.
I sidste uge fik jeg min tegnebog stjålet mandag, 2 gange tirsdag, onsdag og igen lørdag.
Du er hermed advaret!
http://www.samarit.dk