Som sagt, er det mest de andre to.. Dog har jeg ikke set til EPH666 længe.. Men med hensyn til Nicky52, så går der jo nærmest ikke en dag hvor der ikke bliver lavet en ny tråd hvor man skal gætte et eller andet, og hvor han selv står for halvdelen af alle post i tråden..
Han har været skrevet sin første post d. 21 juni i år, og indtil dags dato har han formået at nå op på 866 posts. Og jeg mindes ikke at have læst nogen posts fra ham som jeg rent faktiskt fik noget ud af.. Og hvis man samtidig går ind og kigger på slettede indsendte nyheder, så står der en lang række på ca. 25 nyheder som han har sendt ind, som ikke er kommet med..
Jeg tror det jeg prøvet at sige, hvis jeg lige skal ransage min sjæl, er at man skal sku lade være med at skrive noget hvis det ikke er relevant, og bruge rediger knappen hvis man lige skal tilføje noget, istedet for at oprette flere post lige efter hinanden.. men det er nok basre mig der er onsdags-bitter
#11 ok fordi de ting jeg kommer med i trådene har noget med selve tråden at gøre og fordi jeg skriver ekstra det er hvis jeg glemmer noget som jeg skulle have skrevet eller hvis jeg vil give en person ret/forkert i noget.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Som sagt, er det mest de andre to.. Dog har jeg ikke set til EPH666 længe.. Men med hensyn til Nicky52, så går der jo nærmest ikke en dag hvor der ikke bliver lavet en ny tråd hvor man skal gætte et eller andet, og hvor han selv står for halvdelen af alle post i tråden..
Han har været skrevet sin første post d. 21 juni i år, og indtil dags dato har han formået at nå op på 866 posts. Og jeg mindes ikke at have læst nogen posts fra ham som jeg rent faktiskt fik noget ud af.. Og hvis man samtidig går ind og kigger på slettede indsendte nyheder, så står der en lang række på ca. 25 nyheder som han har sendt ind, som ikke er kommet med..
Jeg tror det jeg prøvet at sige, hvis jeg lige skal ransage min sjæl, er at man skal sku lade være med at skrive noget hvis det ikke er relevant, og bruge rediger knappen hvis man lige skal tilføje noget, istedet for at oprette flere post lige efter hinanden.. men det er nok basre mig der er onsdags-bitter
Det du har set blevet slettet, er nok de trailer (og billeder) og nyheder jeg foreslog og om de vil have dem. Til hensyn til de 866 indlæg, ligger der mange i Ondskabens hotel og jeg diskutere fanme også røven ud af bukserne herinde. Men for det meste skriver jeg min mening i mange indlæg. Lige når jeg skriver et nyt emne, syntes jeg den er idé jeg har fået er god. Og det med at redigere gør jeg, det er vist kun sket to gange jeg har skrevet indlæg med under 10 minutter imellem. Men drengen bag computeren er blevet lidt bedre til at bruge filmz. Jeg er begyndt at skrive mine anmeldelser i "What We Saw" istedet for i et nyt emne. Og prøver meget i "legestuen" altså alle filmquizzerne, fordi jeg gerne vil stille et spørgsmål. Og mange gang undskyld at der ikke er 5000 ord hver mine indlæg, men jeg skriver ikke en novelle. Men´jeg skal nok prøve at gøre mig bedre. Send forslag til mig over pm, for gider ikke have dem diskuteret.
Mit første lange indlæg :)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 frankdrebin 16 år siden
Jeg tror det jeg prøvet at sige, hvis jeg lige skal ransage min sjæl, er at man skal sku lade være med at skrive noget hvis det ikke er relevant, og bruge rediger knappen hvis man lige skal tilføje noget, istedet for at oprette flere post lige efter hinanden..
men det er nok basre mig der er onsdags-bitter
#12 MOVIE1000 16 år siden
#13 Nicki52 16 år siden
Det du har set blevet slettet, er nok de trailer (og billeder) og nyheder jeg foreslog og om de vil have dem.
Til hensyn til de 866 indlæg, ligger der mange i Ondskabens hotel og jeg diskutere fanme også røven ud af bukserne herinde. Men for det meste skriver jeg min mening i mange indlæg. Lige når jeg skriver et nyt emne, syntes jeg den er idé jeg har fået er god. Og det med at redigere gør jeg, det er vist kun sket to gange jeg har skrevet indlæg med under 10 minutter imellem. Men drengen bag computeren er blevet lidt bedre til at bruge filmz. Jeg er begyndt at skrive mine anmeldelser i "What We Saw" istedet for i et nyt emne. Og prøver meget i "legestuen" altså alle filmquizzerne, fordi jeg gerne vil stille et spørgsmål. Og mange gang undskyld at der ikke er 5000 ord hver mine indlæg, men jeg skriver ikke en novelle. Men´jeg skal nok prøve at gøre mig bedre. Send forslag til mig over pm, for gider ikke have dem diskuteret.
Mit første lange indlæg :)