#21 21 år siden

det er jo ikke som om jeg bruger dem til noget.
Gravatar

#22 Yoda 21 år siden

Næh, men det kan da være, at du kan donere dem til Taco Tjære, hvis de kommer i underskud af vejbelægning!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-herskegut 21 år siden

Man kan såment også godt nyde en flaske vin i en biograf, det har jeg gjort nogle gange :-) det giver et lidt anderledes "feel" end når man bare sidder der normalt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#24 MuManden 21 år siden

Helt klart nr.1
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#25 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 13 kun mht. antallet af gange du kan gå. Før jeg fik børn kunne jeg godt være både 5 og 6 gange i biffen på en uge og støvsuge bifferne for premierefilm. Ville hellere lægge 35 kr i lugen i biffen end over disken i videobixen.

I dag nyder jeg begge dele for det er dyrt (herhjemme i Danmark, dog ikke hjemme i USA) hvis hele familien skal afsted. Så det er typisk min kone og/eller jeg alene der tager i biffen. Mine drenge gidder fx ikke at tage i biffen for at se en fransk film eller bruge en hel dag i Cinemateket (Filmhuset) på gamle film.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#26 Patriarch 21 år siden

Blanding af 2 og 3. Jeg synes at går i biograffen er fedt, men gør det for sjældendt. Og når jeg gør det så bliver noget af glæden taget af pga. de evnesvage fra blå stue.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#27 dvjik 21 år siden

1
Det er svært at få den samme stemning, for mit anlæg er ikke det bedste. Jeg har nemmere ved fuldstændig leve mig ind i filmen, når jeg sidder godt placeret i en biograf.

Det eneste tidspunkt jeg har samme effekt ved en film i fjerneren er når jeg ser en film helt alene. Og det er sjældent jeg gør det.
Gravatar

#28 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg må også hellere selv komme med et bidrag til min egen "poll".

Jeg hælder mest til 3 (ser kun de store film), for jeg synes simpelthen, folk i mange tilfælde er for irriterende. Desværre har jeg ikke selv det helt store set-up derhjemme, så visse film ser jeg i biffen for at opleve suset (Rohirrim!) eller for at se noget nyt og spændende (som på NatFilm), som man ellers skulle have ventet længere for at se.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#29 MadMartigan 21 år siden

Nummer 3 her fra...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#30 filmz-dr. hoax 21 år siden

Jeg springer også på nummer 3 da der altid sidder en eller anden idiot og larmer med sin slikpose, eller suger det sidste af sin cola op lidt for længe! ...og så har jeg det bedst når jeg kan få mig en smøg mens jeg ser film...!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax

Skriv ny kommentar: