Hmm, jeg ville egentlig have lavet en poll, men det kan jeg åbenbart ikke få lov til.
Spørgsmålet her går dog på, om det virkelig stadig er rigtigt, at film skal ses i biografen, eller om det efterhånden kun er hjemmebiffen, der holder 100?
Jeg ser i stigende grad fok smide indlæg ind i diverse debatter om, at de ikke gider gå i biografen længere, fordi folk larmer, sms'er, snakker, taler i mobiltelefon, man sidder dårligt, der lugter, man bliver befamlet af væmmelige mænd (det er så kun i dem inde på Istedgade, men alligevel ...), det er for dyrt, filmene er for lang tid om at komme op etc. etc.
Her er ikke lagt op til, at man skal udgyde sin mening om, hvor latterlige filmdistributørerne er, eller hvorfor det giver en ret til at downloade film fra nettet. Det er ganske enkelt et spørgsmål, som - hvis det havde været en poll - kunne besvares med:
1) Ja, det er fedt at gå i biffen og mærke suset. 2) Nej, jeg går aldrig i biffen. Folk er nogle idioter, og jeg har den fede hjemmebio med toptunet surroundgrej. 3) Jeg går kun i biffen for at se de "store" film. 4) Jeg er på S.U. - hvad gik der i Imperial efter T2?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg må blande endnu mere: 1, under påvirkning af 4 samt (og det har jeg det lidt skidt med) 3. Naturligvis ikke 2 pga. (igen)4. Var det uforståeligt? -
1 og 3, ellers foretrækker jeg "hjemmeren", men ikke fordi folk er idioter, men fordi jeg kan gi' lyden een over nakken, sidde i orkanes øje, tisse når jeg har lyst og drikke et glas rødvin :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-yoshimura 21 år siden
Spørgsmålet her går dog på, om det virkelig stadig er rigtigt, at film skal ses i biografen, eller om det efterhånden kun er hjemmebiffen, der holder 100?
Jeg ser i stigende grad fok smide indlæg ind i diverse debatter om, at de ikke gider gå i biografen længere, fordi folk larmer, sms'er, snakker, taler i mobiltelefon, man sidder dårligt, der lugter, man bliver befamlet af væmmelige mænd (det er så kun i dem inde på Istedgade, men alligevel ...), det er for dyrt, filmene er for lang tid om at komme op etc. etc.
Her er ikke lagt op til, at man skal udgyde sin mening om, hvor latterlige filmdistributørerne er, eller hvorfor det giver en ret til at downloade film fra nettet. Det er ganske enkelt et spørgsmål, som - hvis det havde været en poll - kunne besvares med:
1) Ja, det er fedt at gå i biffen og mærke suset.
2) Nej, jeg går aldrig i biffen. Folk er nogle idioter, og jeg har den fede hjemmebio med toptunet surroundgrej.
3) Jeg går kun i biffen for at se de "store" film.
4) Jeg er på S.U. - hvad gik der i Imperial efter T2?
#2 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#3 El vez 21 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 dyg 21 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 bobber 21 år siden