Gravatar

#21 wimmie 13 år siden

Bony (10) skrev:
Så skal hun bare alliere sig med mig. Jeg kan snildt klare den film et par gange i træk. :-D

Nice ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 wimmie 13 år siden

Bony (16) skrev:
Jo, det kan det potentielt være. Især hvis man har andre helbredsmæssige skavanker.

Eller er gravid :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 BN 13 år siden

Skeloboy (15) skrev:
det er ikke sundt at være vågen i 3 dage, men det er heller ikke rigtig farligt...

Nej, kun hvis man gør det til en hyppig VANE - eller hvis man holder sig vågen så længe med "lidt hjælp".

Jeg har en god, gammel ven, der for nogle år siden ofte holdt sig vågen i op til 5 dage af gangen ... ved hjælp af amfetamin. Den eneste lille hage ved amfetaminen var den stærke belastning af hjertet, den efterfølgende psykiske nedtur hvor han skiftevis gik amok i raserianfald og lå og græd i skødet på sin kæreste, ja, havde angstanfald og var sygeligt jaloux overfor kæresten og enormt aggressiv og sur overfor os andre ... men derudover var amfetamin måske en mulighed ved en film-maraton?
NOT!!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 Nicki52 13 år siden

Lyder fristende, men jeg tror kun jeg kan holde i 24 timer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#25 ImpulzE 13 år siden

Det er da bedre end 23 timer ;) Det her er lige noget for dig Nicki52 :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#26 MOVIE1000 13 år siden

Nogen der kan sove med åbne øjne??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#27 Highland Park 13 år siden

Bony (10) skrev:
Så skal hun bare alliere sig med mig. Jeg kan snildt klare den film et par gange i træk. :-D
Glem ikke at hun fråser i dværge dagen lang, og at jeres hold kan følges live på nettet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 ImpulzE 13 år siden

Stadigvæk kun en på holdet... To mere så er Filmz holdet klar til mesterskabet :)
Gravatar

#29 Castanea 13 år siden

Amfetamin?
Gravatar

#30 ImpulzE 13 år siden

Så er det i dag at tilmeldingen starter og jeg har måske fået en med på holdet, men det er ikke nok til at tilmelde sig.... *hint*

Skriv ny kommentar: