Jeg har prøvet i andre fora på nettet til at finde par personer til danne et hold til den kommende Skandinavisk Mesterskab i Filmkigning, og håbe på vores hold bliver valgt til mesterskabet den 18. november. Men indtil videre har det været med uden held.
Derfor prøver jeg her og håber der findes par film freaks som mig der er friske til at se fandens mange film :)
Er der nogle herinde der vil med til at danne et Filmz hold til dette års Mesterskab i Filmkigning?
Det kommer til afstemning hvilke film der skal vises til mesterskabet.
Fra sfc: Om konkurrencen skrev:
Hvad skal holdene se? Via SF Film vil Hi-Fi Klubben have en mængde film i forskellige genrer til rådighed, som skal vises for samtlige deltagere efter en forhåndsdefineret timeplan. Der bliver mulighed for at at stemme på film, før mesterskabet starter.
Tilmeldingen starter nu på mandag, hvis der er 2 personer herinde der er klar, så kom frem nu! :D
Husk der bliver ikke mulighed for at ryge i pauserne imellem filmene! Dog er nikotintyggegummi tilladt :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
#1 ImpulzE 13 år siden
Derfor prøver jeg her og håber der findes par film freaks som mig der er friske til at se fandens mange film :)
Er der nogle herinde der vil med til at danne et Filmz hold til dette års Mesterskab i Filmkigning?
Mere info: hifiklubben.dk/sfc
#2 Skeloboy 13 år siden
Og jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke kan være vågen i så lang tid, som det kræves for at vinde(sidste år var det næsten 74 timer)
#3 wimmie 13 år siden
Jeg læste ellers at man selv måtte vælge filmene i deres store udvalg.
Og jeg må ikke være med :S
#4 gi-jones 13 år siden
#5 wimmie 13 år siden
Det er selvfølgelig sandt... Og for et par år siden kunne jeg måske godt have deltaget, men ikke længere :p
#6 ImpulzE 13 år siden
Tilmeldingen starter nu på mandag, hvis der er 2 personer herinde der er klar, så kom frem nu! :D
Husk der bliver ikke mulighed for at ryge i pauserne imellem filmene! Dog er nikotintyggegummi tilladt :)
#7 Highland Park 13 år siden
#8 wimmie 13 år siden
Jeg kan!
#9 Highland Park 13 år siden
Og hvad gør du, hvis du får kvalme eller veer undervejs?
#10 Bony 13 år siden
Så skal hun bare alliere sig med mig. Jeg kan snildt klare den film et par gange i træk. :-D