Gravatar

#51 ImpulzE 13 år siden

Vi mangler nu kun en mere til at kunne tilmelde os...

Er der en der kunne tænke sig at se en fandens masse film? :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#52 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg ville bare falde i søvn desværre... jeg er god til at se mange film, men efter den 5.-6. film, tager jeg engang imellem en 3-5 minutters lur.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#53 MOVIE1000 13 år siden

Jeg må indrømme at jeg ikke tør, pga. mit helbred og at jeg ligesom Lord Beef Jerky nok ville falde i søvn eller der hen ad blive træt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#54 Highland Park 13 år siden

#52: Pjat, du skal bare have et skvæt citronsaft i ny og næ. Kan du falde i søvn, hvis I udelukkende ser Van Damme-film?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#55 Lord Beef Jerky 13 år siden

#54 Det bliver nok svært! Men måske de andre ville =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#56 rammy 13 år siden

http://www.hifiklubben.dk/sfc/film/archive.htm - hold da kæft hvor har de set mange ringe og kedelige film! Utroligt at de ikke er døde endnu :shock:
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#57 Kisbye 13 år siden

Ja, syntes der har været for mange amerikanske film. Man kunne lige så godt have kaldt det "Skandinavisk Mesterskab i Amerikansk Filmkigning". De sidste to film har godt nok været Svenske, men også pænt elendige at dømme efter imdb.

Man kunne da godt have været lidt mere varieret i filmvalget. Det kunne jo også være god reklame for den nordiske filmindustri, som jo har det svært for tiden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: