# 144 Siden du bor i Aalborg, så prøv at læg din vej forbi Laserdisken deroppe, det kan være du kan lokke dem til at vise dig lidt af den :)
Jeg er heller ikke til DC selvom jeg da har begge udgaver :)
Ovennævte Critirion udgave var en af de første rigtige store sællerter og var i sin tid meget dyr, men det har været en nydelse at se den hver eneste gang.
Nej, R2 hele vejen igennem.. desværre forskellige covers, fordi de aber ikke kan finde ud af hvilken serie der skal køre, og om det skal være digipacks eller amarays.
men findes der en oversigt et sted som fortæller om de forskellige indpakninger, digipack, er det når noget er i special indpakning af en eller anden art, og hvad med amarays ? kan godt nogen gange blive lidt forviret over det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 - Hvilke(n) sæson(er) er i digipack? Alle mine er amaray, tre af dem med en plastik-slipcase over pap-slipcasen, og den sidste kun med pap-slipcase. [edit] Som det også ser ud til dine er [/edit]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#141 filmz-Kadann 21 år siden
Blade Runner er jo grunden til at jeg købte LD-afspiller og er en af perlerne i min samling. :)
Jeps, jeg holder fri i dag og i morgen, fordi jeg flyttede i weekenden.
Hehe.. Ja, Maléna er sgu en lækker udgivelse og en rigtig god film.
#142 chronaden 21 år siden
#143 filmz-Kadann 21 år siden
Den store forskel ligger i, at man kun kan få director's cut på DVD, og den udgave er jeg ikke specielt vild med. ;)
#144 chronaden 21 år siden
#145 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg er heller ikke til DC selvom jeg da har begge udgaver :)
Ovennævte Critirion udgave var en af de første rigtige store sællerter og var i sin tid meget dyr, men det har været en nydelse at se den hver eneste gang.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#146 filmz-WSTE_M 21 år siden
er det R1 ?
descend on us all this day, and for evermore.
#147 filmz-Kadann 21 år siden
Nej, R2 hele vejen igennem.. desværre forskellige covers, fordi de aber ikke kan finde ud af hvilken serie der skal køre, og om det skal være digipacks eller amarays.
#148 elwood 21 år siden
men findes der en oversigt et sted som fortæller om de forskellige indpakninger, digipack, er det når noget er i special indpakning af en eller anden art, og hvad med amarays ? kan godt nogen gange blive lidt forviret over det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 chronaden 21 år siden
#150 dyg 21 år siden