#1 ARRGHH Jeg ville gerne kommentere dine DVDer men først så bliver jeg nød til at give dig skeldud ovr at lægge jpg'er af 1.1MB ud på nettet! lær at bruge et billedredigerings program for gøre billederne mindre. Det er kun god net skik ikke at overbelaste folks båndbredte.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Jeg har købt hylderne i Ikea, der er to størrelser.
Ophængene er også købt i Ikea. Også i to størrelser
DVD-"holderne" har mit fætter lavet. Jeg har desværre ikke noget billed af dem, men det kommer. Hvis du (og andre) er interesseret, kan jeg måske finde ud af noget. De passer også til CD`er. Han er på Grønland lige nu, men jeg skal selv have flere, så jeg spørger ham når han kommer hjem:-)
#1 SpielbergFreak 21 år siden
Her er lidt af min samling:
Oversigt
Spielberg skabet
Jurassic Park
Det andet skab
Hylderne
Billederne er lidt gamle, og jeg har fået en del siden, men jeg ligger nogle nye ud senere.
:-)
#2 El vez 21 år siden
#3 filmz-dr. hoax 21 år siden
#4 chronaden 21 år siden
#5 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#6 azathoth 21 år siden
#7 filmz-Loft 21 år siden
#8 filmz-WSTE_M 21 år siden
Din Roger Rabbit, hvor har du den fra ?
Og hvad er dine Aliens / Godfather ting ? soundtracks ?
descend on us all this day, and for evermore.
#9 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg har købt hylderne i Ikea, der er to størrelser.
Ophængene er også købt i Ikea. Også i to størrelser
DVD-"holderne" har mit fætter lavet. Jeg har desværre ikke noget billed af dem, men det kommer. Hvis du (og andre) er interesseret, kan jeg måske finde ud af noget. De passer også til CD`er. Han er på Grønland lige nu, men jeg skal selv have flere, så jeg spørger ham når han kommer hjem:-)
I know, men keg ved ikke hvordan man gør dem mindre, sorry, har du noget jeg klan bruge:-)
Radiatoren er aldrig tændt! Har ikke været det i 2-3 år:-)
Roger Rabbit
Jep det er soundtracks, og jeg har flere:-)
#10 lagoni 21 år siden