De har én på www.dvdon.com og én på www.axelmusic.dk, om det så er ordentlige priser kan diskuteres. Ellers kan man købe dem i langt de fleste skate/hiphop-butikker.
jo jo men nu bor jeg ikke lige i nærheden af, nogle skate/hiphop butikker og jeg er specielt intraceret i spike jonze: yeah right! af Girl companiet. Kan nogle hjælpe mig?
Du ka købe skater film på www.mnl.dk og andre butikkers hjemmesider. Du ka os finde dem på de fleste skateboard producenters sider bla. www.flipskateboards.com . Flip har i øvrigt lavet en super fed video der hedder Flip Sorry som kan abefales på det kraftigste hvis du endnu ik har set den. Stort set alle firmaer laver film så der burde ikvære noet prob i at finde noen på nettet du ka bestille. Håber det var til lidt hjælp.....
ahh sorry læste det #3 skrev forkert min fejl. Men altså spike jonze er producer på jackass, og han har lavet yeah right, men har han lavet andet der har med skate at gøre ? Vil nærmere kalde ham musik video konge, han lavede alle beastie boys musikvideoerne og meget andet. De 2 film han har lavet er også ret gode de står begge på min dvd hylde. :)
#1 filmz-Seth Geko 22 år siden
#2 filmz-Zitter 22 år siden
Ellers kan man købe dem i langt de fleste skate/hiphop-butikker.
#3 filmz-Seth Geko 22 år siden
#4 filmz-Zitter 22 år siden
Men det var da så lidt
#5 22 år siden
Håber det var til lidt hjælp.....
#6 filmz-NoX 22 år siden
#7 El Capitan 22 år siden
Måske fordi han er kongen af skate videoer..
Måske fordi han er en af mændene bag Jackass og Jackass the movie...
Men det var da så lidt... ;-)
#8 filmz-Zitter 22 år siden
Men altså spike jonze er producer på jackass, og han har lavet yeah right, men har han lavet andet der har med skate at gøre ?
Vil nærmere kalde ham musik video konge, han lavede alle beastie boys musikvideoerne og meget andet.
De 2 film han har lavet er også ret gode de står begge på min dvd hylde. :)
#9 El Capitan 22 år siden
OK...
Der er fred i lejren...
#10 filmz-Seth Geko 22 år siden