Det ser lidt skævt ud, men det skyldes gardinstangen, og at de ikke er 100% lige...præcisionsarbejde er jeg ikke god til...
Det er bare taget fra google, og dermed ikke helt lovligt. Printet ud på en god printer og sat i rammer til 2 for 22 kr. fra IKEA.
Lige lidt om tankerne bag billederne:
Til at starte med var det kun personer, hvis filmografi jeg var godt hjemme i. Det endte det dog ikke med
Et krav har været, at de skulle have sat deres aftryk på 40'erne eller før.
Selvfølgelig skulle de også være ret så store stjerner.
Der er et par af dem, der skiller sig ud: Thomas Mitchell: er met kendt for biroller Shirley Temple: det eneste barnestjerne-billede Henry Fonda: væsentlig ældre billede end de andre
Og så tænker I sikkert: jamen, hvor er Audrey Hepburn? og dertil svarer jeg: hende har jeg en stor plakat med...:)
Der mangler også andre mere eller mindre åbenlyse, men man kan jo ikke have plads til alle
#1 Skeloboy 13 år siden
Wall of Fame
Det ser lidt skævt ud, men det skyldes gardinstangen, og at de ikke er 100% lige...præcisionsarbejde er jeg ikke god til...
Det er bare taget fra google, og dermed ikke helt lovligt. Printet ud på en god printer og sat i rammer til 2 for 22 kr. fra IKEA.
Lige lidt om tankerne bag billederne:
Til at starte med var det kun personer, hvis filmografi jeg var godt hjemme i. Det endte det dog ikke med
Et krav har været, at de skulle have sat deres aftryk på 40'erne eller før.
Selvfølgelig skulle de også være ret så store stjerner.
Der er et par af dem, der skiller sig ud:
Thomas Mitchell: er met kendt for biroller
Shirley Temple: det eneste barnestjerne-billede
Henry Fonda: væsentlig ældre billede end de andre
Og så tænker I sikkert: jamen, hvor er Audrey Hepburn? og dertil svarer jeg: hende har jeg en stor plakat med...:)
Der mangler også andre mere eller mindre åbenlyse, men man kan jo ikke have plads til alle
#2 Bruce 13 år siden
#3 BN 13 år siden
#4 IK 13 år siden
Og der har vi Zac Efron, Taylor Lautner og Kristen Stewart. :)
#5 Kruse 13 år siden
Hov hov! Kristen Stewart er i modsætning til de andre hot og i de rette roller er hun ganske god.
#6 IK 13 år siden
Jeg glemte at du havde en svaghed for hende i Adventureland. :) Det var bare nogle navne jeg hurtigt kom i tanke om. Og ja Stewart er klart bedst.
#7 Skeloboy 13 år siden
Hehe. Der er ikke plads :)...den anden væg ser sådan ud: www.skeloboy.dk/samling
Dog mindre rystet...
Glemte lige to ting:
Det er kun Hollywood-stjerner
Vidste ikke helt med sorteringen, men det blev efter fødselsår...
#8 Skeloboy 13 år siden
Såsom Frank Capra, William Wylder, John Ford, Billy Wilder, Cecil B. DeMille, D.W. Griffith og andre koryfæer
#9 MMB 13 år siden
#10 Skeloboy 13 år siden