Gravatar

#1 filmz-skyblazer 21 år siden

Hej,

En kommende dansk, uafhængig internetside dedikeret til japansk anime og asiatiske film generelt har brug for motiverede skribenter.

Det foregår under ulønnede forhold ved tid og lejlighed, og der anmeldes selvindkøbte produkter.

Den eneste forudsætning er, at man skal kunne skrive korrekt dansk, undgå talesprog og slang samt have et entusiastisk forhold til mediet. Det er selvfølgelig tilladt at benytte begreber fra originalsproget til givne beskrivelser, fx Otaku, Manga, Wuxia, Yakuza m.m.

Der forventes desuden een prøveanmeldelse på ca. 2500-3500 anslag inkl. mellemrum og omtale af ekstramateriale (hvis dvd), som vil være afgørende for den eventuelle rekruttering. Det er et krav, at alle får bidraget med mindst een anmeldelse (fx prøveanmeldelsen) til publicering ved lanceringen af sitet.

Såfremt du er interesseret, eller kender nogen, der kunne være det, hører jeg gerne fra dig snarest muligt.

På forhånd tak.

Mvh.

Anders Pugé
[email protected]
www.playright.dk
Gravatar

#2 ks 21 år siden

Lyder rigtig interessant, jeg tror ikke jeg har tiden/potentialet til at være skribent, men det ville da være dejligt hvis du kunne linke til hjemmesiden så os, som er meget interessede i Asian Cinema kunne få et kig. :)
Gravatar

#3 filmz-skyblazer 21 år siden

Siden er p.t. under udvikling. Jeg kan desværre ikke afsløre dens navn endnu.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 21 år siden

I kan kontakte Jim som har Jimsdvdsite

Jeg læser hans hjemmeside hver uge og han anmelder ALLE asiatiske film som er værd at se.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 21 år siden

#4: På trods af, at han anmelder "alle asiatiske film, der er værd at se", kan det jo være meget godt med en second opinion og måske en anmeldelse eller to af de asiatiske film, han ikke mener er værd at se (og så mener jeg i øvrigt ikke, at han gør sig så meget i anime, men så kan man jo altid kigge på animeondvd).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 filmz-Bruce 21 år siden

#4 Ser ud til han indkøber og anmelder film, som han rater både højt og lavt. Det er et rimeligt imponerende udvalg trods alt :o)

Men der skal vel også være flere anmeldere som kan komplimentere hinanden?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 filmz-skyblazer 21 år siden

#5: I forbindelse med det her kommende, asiatiske filmprojekt sigtes der også efter "alternative vurderinger" (skribenter der har set den samme udgivelse) som supplering til den primære anmeldelse.

Siden skulle gerne ende med at appellere til så mange som muligt mht. asiatisk filmsmag. Derfor rekrutteres skribenter med vidt forskellig smag og kendskab til det asiatiske marked for at undgå ensidighed.
Gravatar

#8 filmz-skyblazer 21 år siden

Vi har fået en perfekt mulighed for at dække den asiatiske del af Copenhagen Film Festival 2004. Det er sågar op til lanceringen af dette her kommende filmprojekt (jeg kan desværre ikke afsløre navnet endnu, før filmmagasinet er færdigudarbejdet).

Skriv til undertegnede hurtigst muligt, hvis du besidder gejsten og motivationen til at blive skribent herfor.

Med venlig hilsen

Anders Pugé
Redaktionschef
[email protected]

Skriv ny kommentar: