Rotter har en lignende mentalitet, hvad plasticposer angår.
Min kære rotte, Don Vito Corleone, besluttede sig forleden for, at han ville have det lidt hyggeligt i sit bur - hø er åbenbart ikke nok. Så da jeg kom hjem fra uni. havde Don V. brugt hele formiddagen på at tygge sig igennem et ukendt antal plasticposer, som den brugte til at gøre sit bur lidt mere hyggeligt og farvestrålende med.
Desuden var den nået til side 400 i min "Forbrydelse og Straf", havde nappet lidt i en biografi om Bernini og mente, at jeg ikke behøvede ledninger til min forstærker, så de var også gnasket over.
Fremover husker jeg at lukke den lille mafia-rotte inde i sit bur, når jeg ikke er hjemme.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#17 Det kan staves på begge måder, hvis det er dét, du hentyder til? I de dansk oversatte bøger jeg har af ham, staves han "Bachtin" og i de engelsk oversatte staves han "Bakhtin".
#18 Så er det nok det; jeg er jo engelsk-skadet. De dér translitterationer kan godt være lidt drilske ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 chronaden 20 år siden
jeg blir selv kaldt ilderen + jeg blev bidt af én for et ½ års tid siden hvor jeg så sq på skadestuen og ha stivkrampe :D
#12 davenport 20 år siden
http://www.forskning.no/Bilder/1030113929.68/10301...
;D
#13 dolphinfriendly 20 år siden
#14 Yoda 20 år siden
Min kære rotte, Don Vito Corleone, besluttede sig forleden for, at han ville have det lidt hyggeligt i sit bur - hø er åbenbart ikke nok. Så da jeg kom hjem fra uni. havde Don V. brugt hele formiddagen på at tygge sig igennem et ukendt antal plasticposer, som den brugte til at gøre sit bur lidt mere hyggeligt og farvestrålende med.
Desuden var den nået til side 400 i min "Forbrydelse og Straf", havde nappet lidt i en biografi om Bernini og mente, at jeg ikke behøvede ledninger til min forstærker, så de var også gnasket over.
Fremover husker jeg at lukke den lille mafia-rotte inde i sit bur, når jeg ikke er hjemme.
#15 dolphinfriendly 20 år siden
Har du overvejet at kalde den Sonny, i stedet for Vito - eller måske Bachtin nu den er blevet så glad for Dostovjeski :)?
#16 Yoda 20 år siden
Det kan godt være, at det er på tide med en navneændring, den lystrer alligevel ikke ;-)
Bachtin ville i såfald være ganske oplagt, da der er noget polyfont over dens karakter ;-)
#17 filmz-yoshimura 20 år siden
#18 dolphinfriendly 20 år siden
#19 Yoda 20 år siden
Jeps, that's right!
#20 filmz-yoshimura 20 år siden