jeg ikke youtube noget, men ellers ville jeg ha smidt noget om The Interview med Hugo Weaving det er en kraftpræsentation skuespils mæssigt fra hans side af, især slutscenen.
Men jeg vender tilbage når jeg har noget jeg kan vise en scene fra.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kunne desværre ikke finde ret mange scener med Clancy Brown uden musik og alt muligt andet gøjl. Men han gav en fremragende præstation igennem begge sæsoner af Carnivale. Jeg savner sku den serie.
Der er også Frances Conroy (Ruth i Six Feet Under).
Så var der også lige Peter Krause og Rachel Griffiths (nate og brenda i Six Feet under)
#17 jep og Ann Margret giver ham kamp til stregen. Jeg har forgæves ledt efter de bedste Walken scener som ofte er i dårlige film - f.eks.the communion og The Comfort of Strangers.
#11 elwood 18 år siden
Men jeg vender tilbage når jeg har noget jeg kan vise en scene fra.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 chronaden 18 år siden
så genial den scene :D
#13 filt 18 år siden
Weaving mestrer åbenbart monologens kunst: [url= Matrix: Revolutions[/url]
Hypnotisk intenst skuespil fra Diane Keaton og Al Pacino i [url= Godfather: Part II[/url]
En utroligt dominerende og karismatisk Al Pacino i [url= of A Woman[/url]
En utrolig Liam Neeson i [url= List[/url]
En tavs men virkelig følelsesladet Tatsuya Nakadai i [url=
#14 filmz-Bruce 18 år siden
Og lige et klip af m.e.s.t.e.r.e.n:
[url= III[/url]
Tour de force præstation af Spencer Tracy, da han kæmper i retssalen evolution vs. kreationisme. Den slags medrivende skuespil savner jeg idag:
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
Al Pacino som Shylock i Merchant of Venice
[url= Forfeit of a bond[/url]
Og...selvfølgelig [url= C. Scott[/url]
[url= Norton 25th hour[/url]
#15 jessup 18 år siden
Brando - givet de begge er fantastiske - meeeeen:
Desværre kunne jeg ikke finde den længere version.
#16 jessup 18 år siden
#17 filmz-Bruce 18 år siden
#18 Bates 18 år siden
[url= Justin![/url]
Kunne desværre ikke finde ret mange scener med Clancy Brown uden musik og alt muligt andet gøjl. Men han gav en fremragende præstation igennem begge sæsoner af Carnivale. Jeg savner sku den serie.
Der er også Frances Conroy (Ruth i Six Feet Under).
Så var der også lige Peter Krause og Rachel Griffiths (nate og brenda i Six Feet under)
#19 NightHawk 18 år siden
Eneste klip jeg ku' finde. Der er bedre scener, men det her er nu ogå ganske seværdigt.
Jon Favraue i Swingers :
Det blir næsten ikke mere pinligt end det her. :D
Jack Lemmon i Prisoner of Second Avenue :
Stallone i en af sine første roller. Lemmon er genial og det er filmen også. Kan på det varmeste anbefales.
#20 jessup 18 år siden