Ja, den er simpelthen for vild, jeg er også ved at revne hver gang jeg ser den.
Og det var fotografen også... Fra IMDB:
During Ellen Burstyn's impassioned monologue about how it feels to be old, cinematographer Matthew Libatique accidentally let the camera drift off-target. When director Darren Aronofsky called "cut" and confronted him about it, he realized the reason Libatique had let the camera drift was because he had been crying during the take and fogged up the camera's eyepiece. This was the take used in the final print.
Ved ikke, hvor fantastisk skuespillet er som sådan, men den kvinde er fandme skøn! Og så er hun tilmed dansk. En af de mest fornøjelige scener i filmhistorien.
#1 filmz-Bruce 18 år siden
Vis, med Youtube klip, én scene, som får en person til at stå ud, vise sit maksimumpotentiale inden for skuespil:
Al Swearengen
#2 Benway 18 år siden
Denne her synes jeg også er svær at overgå:
[url= Bull[/url]
#3 filmz-Bruce 18 år siden
[url= Tracy som judge Haywood, Judgment in Nuremberg[/url]
#4 Benway 18 år siden
[url= for a Dream[/url]
#5 filmz-grev_michal 18 år siden
Manden snakker jo værrere end en kvinde :-) Men fed scene
#6 b e c h 18 år siden
Ja, den er simpelthen for vild, jeg er også ved at revne hver gang jeg ser den.
Og det var fotografen også...
Fra IMDB:
During Ellen Burstyn's impassioned monologue about how it feels to be old, cinematographer Matthew Libatique accidentally let the camera drift off-target. When director Darren Aronofsky called "cut" and confronted him about it, he realized the reason Libatique had let the camera drift was because he had been crying during the take and fogged up the camera's eyepiece. This was the take used in the final print.
#7 JannikAnd 18 år siden
[url= Karina[/url]
#8 JannikAnd 18 år siden
[url= Karina endnu en gang[/url]
#9 Benway 18 år siden
#10 filt 18 år siden