Jep, jeg har så fået mine fingre i den "nye" version af Jaws, i den såkaldte super-duber special edition. Og ja, "papæsken" som disc'ne er i, er virkelig alt for lækker, men det er mere ekstra-gøglet der nager mig. Jeg kunne forstå der skulle være en 60-siders photo journal med, det var der ikke :-/ Film-plakaten skulle også være med, men nej - der var vedlagt en seddel hvor man skulle bestille plakaten - og vedlægge 7 pund til forsendelse, pakning osv.! 7 pund! Så kan jeg da lige så godt købe plakaten på moviemerchandise.dk. Mht. "Deleted scenes", føler jeg mig også en anelse snydt, i det jeg har hørt der faktisk er flere, end dem de har smidt på discen. Photo-galleriet har de også barberet i, da jeg ved der er nogle billeder på 25th anniversary udgaven som jeg ikke så på denne udgave. Overall kunne de godt have kræset mere for denne udgave IMO, men der er jo altid nogle idioter som mig der køber den slags :)
#1 filmz-Orion 20 år siden
Mht. "Deleted scenes", føler jeg mig også en anelse snydt, i det jeg har hørt der faktisk er flere, end dem de har smidt på discen.
Photo-galleriet har de også barberet i, da jeg ved der er nogle billeder på 25th anniversary udgaven som jeg ikke så på denne udgave.
Overall kunne de godt have kræset mere for denne udgave IMO, men der er jo altid nogle idioter som mig der køber den slags :)