En gal mand skød i nat Vince Paul og Dimebag Darrel fra Damageplan på scenen. De har før spillet i Pantera, men det er slut nu. Begge døde, sammen med 5 andre, før politiet fik skudt manden.
Øv, øv og atter øv. Der var mere krudt i de gutter. Hvad sker der i verden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja ved sgu ikke lige hvordan sådan noget kan ske...ikke for at jeg nogensinde har kunne lide Pantera, men men skulle da mene at sikkerheden skulle være på plads sådanne steder. Ligesom til Superbowl i år hvor man havde slået stort op at sikkerheden var den bedste til dags dato...hvad sker der midt i det hele...der kommer en streaker, det er bare ikke godt nok så. Ikke at sige en streaker er på højde med en psykopat der lige waster folk.
Pantera/Damageplan var måske ikke lige mit favoritband, men This Love rykker da godt i løgene - surt, at man aldrig finder ud af, hvad hans motiv var (de nakkede jo ham psykopaten på scenen).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er, som gammel Pantera-fan, dybt rystet... Hva' fa'en sker der, mand?! RIP Dimebag er uden tvivl blevet vel modtaget af Jimi med en joint på størrelse med et folkevognsrugbrød.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 davenport 21 år siden
De har før spillet i Pantera, men det er slut nu. Begge døde, sammen med 5 andre, før politiet fik skudt manden.
Øv, øv og atter øv. Der var mere krudt i de gutter.
Hvad sker der i verden?
#2 cyberzed 21 år siden
Ligesom til Superbowl i år hvor man havde slået stort op at sikkerheden var den bedste til dags dato...hvad sker der midt i det hele...der kommer en streaker, det er bare ikke godt nok så. Ikke at sige en streaker er på højde med en psykopat der lige waster folk.
#3 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#4 puffin 21 år siden
Det er en syg verden vi lever i :(
#5 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg ved så ikke om der har været en opdatering i sagen, men det er jo stadig et tab for scenen.
#6 filmz-Kadann 21 år siden
Ja, det er sgu en syg verden.
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis man skal tro på artiklen i EB, så var motivet at Pantera var blevet opløst.
#9 Captain Vallo 21 år siden
Hva' fa'en sker der, mand?!
RIP
Dimebag er uden tvivl blevet vel modtaget af Jimi med en joint på størrelse med et folkevognsrugbrød.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#10 Morbid 21 år siden