Kan i øvrigt på det varmest anbefale at følge @VeryShortStory på twitter (hvis man er på det dejlige sociale medie) - det er ikke (kun) gys, men det er dælendytme forfatterskab i korthed - og det er satenrasme godt! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
It was in the middle of the night when he finally crawled under the covers with her and put his arms around her. He smelled like beer, smoke...blood...dirt...rot... and that's when she remembered his funeral
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Han vandt "Bedste udenlandske film"! Jublende gik han op på akademiets scene for at holde sin tale. Da han ikke rigtig kunne engelsk, havde han fået en ven til at hjælpe ham med at skrive en lille tale. Han stak hånden i lommen. Den var tom.
Det her kræver vist lidt øvelse... :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
"You'll never get rid of me," she screamed, making his teeth clinch and his nerves rattle. Thinking back, maybe it would have been easier if he had just let her live.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
En virkelig historie: En gang jeg var alene hjemme en mørk efterårsaften - jeg var vel 13 år - sad jeg på tønden efter at have set et eller andet uhyggeligt i tv. Jeg blev/bliver altid revet med af den slags, så jeg havde forsvarligt gennemgået hele huset og sikret mig at alle døre var låst. Bedst som jeg sidder der, hører jeg trin på den indvendige trappe, én meter fra toiletdøren, og en skraben af negle på væggen. Det tog mig et kvarter, før jeg turde åbne døren. For foden af trappen stod min søsters børnecykel. Den havde stået yderligt på kanten af det øverste trin og var smuttet ud over kanten. "Trinnene" var dækkene, som var bumpet ned ad trappen, og "neglene" var styret, der havde skrabet ned ad væggen. Så følte jeg mig godt dum.
Endnu en, tilmed filmrelateret: Jeg så The Howling i biffen med min far som barn og var nær død af skræk. Da jeg kom hjem, fik jeg lov at løbe over til min kammerat hos naboen og lige fortælle ham om filmen, inden jeg skulle sove. Idet jeg ringer på, hvæser en varulv mig lige i hovedet på én meters afstand, fra deres carport. "Varulven" var en ræv, som sad på taget af deres bil, og som jeg havde skræmt...
#21 HonoDelLoce 10 år siden
#22 wimmie 10 år siden
#23 Riqon 10 år siden
Det her kræver vist lidt øvelse... :p
#24 gi-jones 10 år siden
#25 Riqon 10 år siden
Ja, jeg ser min blev alt for lang.
#26 HonoDelLoce 10 år siden
Som "forfatter" og journaliststuderende er jeg heldigvis kæmpefan af indskudte sætninger ;)
#27 HonoDelLoce 10 år siden
#28 Riqon 10 år siden
#29 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Endnu en, tilmed filmrelateret: Jeg så The Howling i biffen med min far som barn og var nær død af skræk. Da jeg kom hjem, fik jeg lov at løbe over til min kammerat hos naboen og lige fortælle ham om filmen, inden jeg skulle sove. Idet jeg ringer på, hvæser en varulv mig lige i hovedet på én meters afstand, fra deres carport. "Varulven" var en ræv, som sad på taget af deres bil, og som jeg havde skræmt...
#30 Riqon 10 år siden