Gravatar

#31 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Som inkarneret billardfreak blev jeg glad, da spåkonen bekræftede, at man godt kan spille billard i himlen. Jeg blev mindre glad, da hun tilføjede, at jeg skal spille turnering på torsdag.
Doctor Last Warning
Gravatar

#32 Riqon 10 år siden

"Sandelig, sandelig, siger jeg jer: I dag skal vi alle i himlen!" De mange folk omkring mig smilede saligt, mens kirkedørene blev barrikaderet.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (32) skrev:
"Sandelig, sandelig, siger jeg jer: I dag skal vi alle i himlen!" De mange folk omkring mig smilede saligt, mens kirkedørene blev barrikaderet.

The Patriot...
Doctor Last Warning
Gravatar

#34 Riqon 10 år siden

#31 - Øj, jeg ramte næsten samme tema der.
Gravatar

#35 Riqon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (33) skrev:
The Patriot...

Filmen, mener du? Har ikke set den.
Gravatar

#36 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (35) skrev:
Filmen, mener du? Har ikke set den.

Ja, der er præcis sådan en scene. Altså den med Gibson den Melede, ikke den med Steven den Søgale.
Doctor Last Warning
Gravatar

#37 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Livstidsfangen havde bestukket fængsels-kirkegårdens graver til at smugle ham ud i kisten med næste døde fange og straks efter begravelsen grave ham op igen og modtage sin sum penge. Efter at være kravlet ned til liget i det mørke kapel, og være blevet begravet, blev fangen nervøs, da kisten ikke blev gravet op, hvorfor han tændte en tændstik og til sin begrænsede begejstring konstaterede, at liget ved siden af ham var... graveren.
Doctor Last Warning
Gravatar

#38 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (36) skrev:
Ja, der er præcis sådan en scene. Altså den med Gibson den Melede, ikke den med Steven den Søgale.

Doctor Last Warning
Gravatar

#39 Riqon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (38) skrev:

Forbandede briter! Hail 'Murika!
Gravatar

#40 wimmie 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (37) skrev:
Livstidsfangen havde bestukket fængsels-kirkegårdens graver til at smugle ham ud i kisten med næste døde fange og straks efter begravelsen grave ham op igen og modtage sin sum penge. Efter at være kravlet ned til liget i det mørke kapel, og være blevet begravet, blev fangen nervøs, da kisten ikke blev gravet op, hvorfor han tændte en tændstik og til sin begrænsede begejstring konstaterede, at liget ved siden af ham var... graveren.

Det er jo en gammel vandre-gyserhistorie - ikke pointen med denne leg ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: