Som inkarneret billardfreak blev jeg glad, da spåkonen bekræftede, at man godt kan spille billard i himlen. Jeg blev mindre glad, da hun tilføjede, at jeg skal spille turnering på torsdag.
Livstidsfangen havde bestukket fængsels-kirkegårdens graver til at smugle ham ud i kisten med næste døde fange og straks efter begravelsen grave ham op igen og modtage sin sum penge. Efter at være kravlet ned til liget i det mørke kapel, og være blevet begravet, blev fangen nervøs, da kisten ikke blev gravet op, hvorfor han tændte en tændstik og til sin begrænsede begejstring konstaterede, at liget ved siden af ham var... graveren.
Livstidsfangen havde bestukket fængsels-kirkegårdens graver til at smugle ham ud i kisten med næste døde fange og straks efter begravelsen grave ham op igen og modtage sin sum penge. Efter at være kravlet ned til liget i det mørke kapel, og være blevet begravet, blev fangen nervøs, da kisten ikke blev gravet op, hvorfor han tændte en tændstik og til sin begrænsede begejstring konstaterede, at liget ved siden af ham var... graveren.
Det er jo en gammel vandre-gyserhistorie - ikke pointen med denne leg ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#31 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#32 Riqon 10 år siden
#33 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
The Patriot...
#34 Riqon 10 år siden
#35 Riqon 10 år siden
Filmen, mener du? Har ikke set den.
#36 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Ja, der er præcis sådan en scene. Altså den med Gibson den Melede, ikke den med Steven den Søgale.
#37 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#38 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#39 Riqon 10 år siden
#40 wimmie 10 år siden
Det er jo en gammel vandre-gyserhistorie - ikke pointen med denne leg ;)