Det gør jeg da helt sikkert. Med to små drenge omkring en er det direkte svært at rende rundt og dvæle for meget ved det. Og som sagt, hun havde det skidt, rent fysisk.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Holder lige liv i tråden et stykke tid endnu. Det er jo trods alt magasiner for over 8000,- der bliver drønet på genbrugspladsen, hvis ikke de finder et nyt hjem.
Til at starte med, lidt info om mine Total Film, en anden dag følger info om Empire:
Jeg har følgende:
1999: September (The 50 best Blockbusters in the World....Ever!). 2000: November (The 50 Greatest comedies ever!). 2001: Januar. 2003: Marts, August (Hulk). 2004: Juni (Troy), Juli (Spider-Man 2), Summer (Fedt Spider-Man 2 cover), November (The 50 Greatest Brit Flicks ever), December. 2005: November. 2006: April, Juni (Limited edition X-Men: The Last stand cover), Juli (fedt Superman returns cover), Summer, September, Oktober (Scarlett ;)), November (The Departed). 2007: Februar, Marts, April, Juni (Star Wars wallpaper), August, September, November (Brad Pitt/Jesse James), December. 2008: Juli (super lækkert The Dark Knight cover), August, September, November, December. 2009: Februar (Watchmen), Marts, April (Star Trek World exclusive + fedt samlecover 1 af 4), Maj, Juni, Juli, August, Oktober (Shutter Island). 2010: Marts, April, Maj (Iron Man 2), Juni.
Derudover har jeg følgende af de kortlivede danske Total Film:
Nr.1, 3, 4, 5, 8 og 9
Udover de numre jeg har highlighted lidt, er der jo kun at sige, at næsten alle numre er spækket med gode interviews, anmeldelser og meget andet.
Og Johan, du lægger selvfølgelig mærke til April 2009 ;) Bare hvis det er noget du står og mangler, selvom jeg ikke tror det.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#21 the_paki_don 11 år siden
Det er jeg virkelig ked af at høre. Håber du ser bedre og lysere tider i møde.
#22 Åkepool 11 år siden
Thanks.
Det gør jeg da helt sikkert. Med to små drenge omkring en er det direkte svært at rende rundt og dvæle for meget ved det. Og som sagt, hun havde det skidt, rent fysisk.
#23 Åkepool 11 år siden
Til at starte med, lidt info om mine Total Film, en anden dag følger info om Empire:
Jeg har følgende:
1999: September (The 50 best Blockbusters in the World....Ever!).
2000: November (The 50 Greatest comedies ever!).
2001: Januar.
2003: Marts, August (Hulk).
2004: Juni (Troy), Juli (Spider-Man 2), Summer (Fedt Spider-Man 2 cover), November (The 50 Greatest Brit Flicks ever), December.
2005: November.
2006: April, Juni (Limited edition X-Men: The Last stand cover), Juli (fedt Superman returns cover), Summer, September, Oktober (Scarlett ;)), November (The Departed).
2007: Februar, Marts, April, Juni (Star Wars wallpaper), August, September, November (Brad Pitt/Jesse James), December.
2008: Juli (super lækkert The Dark Knight cover), August, September, November, December.
2009: Februar (Watchmen), Marts, April (Star Trek World exclusive + fedt samlecover 1 af 4), Maj, Juni, Juli, August, Oktober (Shutter Island).
2010: Marts, April, Maj (Iron Man 2), Juni.
Derudover har jeg følgende af de kortlivede danske Total Film:
Nr.1, 3, 4, 5, 8 og 9
Udover de numre jeg har highlighted lidt, er der jo kun at sige, at næsten alle numre er spækket med gode interviews, anmeldelser og meget andet.
Og Johan, du lægger selvfølgelig mærke til April 2009 ;) Bare hvis det er noget du står og mangler, selvom jeg ikke tror det.
#24 the_paki_don 11 år siden
Juli 2008 The Dark Knight
April 2009 Star Trek
Dem kunne jeg være interesseret i at få...
Hvor er det, du bor? :)
#25 Åkepool 11 år siden
#26 the_paki_don 11 år siden
#27 Åkepool 11 år siden
Alene med to små unger, ser du ikke mig meget i byen.
#28 the_paki_don 11 år siden
Så vi skal ikke fyre den max af på Penthouse?! Eller hvad det nu hedder...
#29 Åkepool 11 år siden
Jo jo, så snart drengene kan passe sig selv :)
#30 the_paki_don 11 år siden
Hvor gamle er de? For hvis de er under ti, så passer de nok fint ind i målgruppen.