Jeg har tænkt mig at rydde lidt op og smider derfor en bunke magasiner ud.
Men jeg gør det ikke, uden lige at spørge herinde, om nogle eventuelt vil arve dem, istedet for at de bliver smidt ud.
Det drejer sig om 40-50 Total Film, 40-50 Empire og 5-6 af de danske Total Film der nåede at udkomme.
Det er udelukkende til afhentning på min adresse og er man interesseret, kan jeg såmænd godt grifle ned, hvilke numre det drejer sig om. Og står du og mangler et bestemt nummer, kan jeg kigge om jeg har det.
Jeg lader tråden leve i et par uger.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg mener at huske at Total Film havde nogle special udgivelser om de forskellige filmårtier. Mener de hed The Decade Collection. Hvis du har den serie liggende, vil jeg meget gerne komme forbi og hente dem.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Nej, maj 2009 :-) Der er et interview med Abrams på siderne 74-79. Jeg har det i scannet form, og jeg har før selv haft bladet og været så dum at smide det ud :-(
Har du bladet fra maj 2009? Det er jeg MEGET interesseret i! :-)
Jeg gik ud fra at du mente "Total Film" som jeg har, men der var umiddelbart ikke noget Star Trek i.
Så jeg kiggede også lige efter "Empire" fra maj 2009 og det havde jeg sørme også og der står da Star Trek på det et sted.
Den store fremvisning af hvilke numre jeg har og headlines i de forskellige, er lige sat på hold, da min mors indlæggelse har taget et voldsomt retningsskifte, fra "i bedring" til ja, noget lort.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 Åkepool 11 år siden
Men jeg gør det ikke, uden lige at spørge herinde, om nogle eventuelt vil arve dem, istedet for at de bliver smidt ud.
Det drejer sig om 40-50 Total Film, 40-50 Empire og 5-6 af de danske Total Film der nåede at udkomme.
Det er udelukkende til afhentning på min adresse og er man interesseret, kan jeg såmænd godt grifle ned, hvilke numre det drejer sig om. Og står du og mangler et bestemt nummer, kan jeg kigge om jeg har det.
Jeg lader tråden leve i et par uger.
#2 squid delicious 11 år siden
#3 The Insider 11 år siden
#4 danschier.dk 11 år siden
#5 The Insider 11 år siden
#6 the_paki_don 11 år siden
Eller bare... en Star Trek og Abrams hader? I'M TELLING!
#7 The Insider 11 år siden
#8 Åkepool 11 år siden
Der skriver jeg lige hvilke numre jeg ligger inde med og om der er noget der er værd at nævne fra de forskellige numre.
#9 The Insider 11 år siden
#10 Åkepool 11 år siden
Jeg gik ud fra at du mente "Total Film" som jeg har, men der var umiddelbart ikke noget Star Trek i.
Så jeg kiggede også lige efter "Empire" fra maj 2009 og det havde jeg sørme også og der står da Star Trek på det et sted.
Den store fremvisning af hvilke numre jeg har og headlines i de forskellige, er lige sat på hold, da min mors indlæggelse har taget et voldsomt retningsskifte, fra "i bedring" til ja, noget lort.