Gravatar

#1 NightHawk 20 år siden

Hey, for et stykke tid siden, så jeg et bag filmen indslag på Tv1000, omkring filmen "Snow Walker", med Barry Pepper i hovedrollen. Den så umiddelbart ret spændende ud. Er der nogen der har set filmen, og hvis i har, er det så en DVD man skal bestille hjem med det samme?

Så skifter jeg lige genre. Sad og cruisede rundt efter nye gysere til samlingen og faldt over en film kaldet "Shallow Ground", med et noget bizart cover. Minder lidt om "Jeepers Creepers" coveret. Da det højst sansynligt ikke er en film, der kommer i biografen herhjemme så må man jo ta chancen direkte på DVD. Er der nogen der har set filmen og kan anbefale den, eller er den totalt elendig?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 filmz-Koenig 20 år siden

har ikke set nogen af filmene, men så dog på IMDB:
Snow Walker: 7.5/10
Shallow Ground: 5.4/10

Ved godt det ikke er det du bedte efter, men det er dte bedste jeg kan give!

Der er dog en kommentar ved Shallow Ground længere nede som giver den god respons, da den åbenbart gør det en gyserfilm skal gøre... Så!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#3 NightHawk 20 år siden

# 2 - Ok, tak alligevel. Bare det har noget med de to film at gøre, så er jeg glad:)

Lige et tillægsspørgsmål. Nu nævnte jeg "Jeepers Creepers" før. Har du set 2'eren og er den på samme niveau som 1'eren?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 filmz-Koenig 20 år siden

Jeg har set dem begge, og jeg er ikke særlig vild med nogen af dem faktisk, men mange af mine venner siger at de synes at 2'eren er bedre end 1'eren... så det må jeg vel gå ud fra!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com

Skriv ny kommentar: