Hejsa Købte et 32" Samsung HD-TV for ca. 2 måneder siden. Men lige siden jeg fik det har lyden ikke virket optimalt. Nu ser jeg så, de har sat samme model ned i selvsamme butik jeg købte TV'et i, Ekspert, fra 6000,- til 4800,-, og nu er jeg sur.
Jeg fortalte Ekspert om problemet, og de bestilte et nyt hjem til mig. Det har jeg ikke fået endnu, og det ser ikke lyst ud må jeg sige. Burde jeg kræve at få en lavere pris pga. den dårlige service og pga. det er blevet sat 1200 ned. Min far kendte ham som betjente os, og han sagde, at det ikke ville blive sat ned før om "lang, lang tid". Jeg føler mig røvrendt af en abe nu.
Hvad ville I gøre. Vær lidt realistiske og seriøse.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Du har købt et tv for 2 måneder siden, og det er defekt. Så skal du da bare lave en reklamation på det, så vil Ekspert foretage en reperation (eller måske en ombytning) af dit tv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Du kan intet gøre ved at dit fjernsyn blev sat ned. Du kan dog få det repareret. Højst sandsynlig vidste ekspedienten heller ikke at det ville blive sat ned.
Ting falder i pris. Take it like a man :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Tit ved ekspedienterne intet om eventuelle prisnedsætninger. Det er jo ikke den enkelte der står bag kassen som tager denne beslutning. Du kan derfor ikke kræve at få differencen tilbage. Der forekommer konstant prisnedsætninger på teknik. Og med den hastighed tingene udvikler sig i ville det være direkte mærkeligt at fjernsynet stadig havde samme pris efter hele to måneder. Det er jo ikke Expert's skyld at du købte det for to måneder siden og ikke idag fx?
Du har dog krav på at fjernsynet bliver lavet uden beregning grundet din normale garanti.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8 Det kunne være at lageret er tømt pga. tilbuddet
Dit TV er defekt og det skal laves længere er den ikke, at de bytter det til nyt er dit held Du ville vel heller ikke gå ned i butikken og hvis det var blevet 1200 kr. dyre for at betale differencen??? Ting falder i pris og den enkelte mearbejder ved som reelt, hvordan prisudviklingen er om 2 måneder. 2 måneder er også lang tid i TV branchen nu om stunder
Hvis de dog ikke kan afhjælpe inden for rimelig tid, så kan du forlange ophævelse af købet og får alle dine penge tilbage
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Købte et 32" Samsung HD-TV for ca. 2 måneder siden. Men lige siden jeg fik det har lyden ikke virket optimalt. Nu ser jeg så, de har sat samme model ned i selvsamme butik jeg købte TV'et i, Ekspert, fra 6000,- til 4800,-, og nu er jeg sur.
Jeg fortalte Ekspert om problemet, og de bestilte et nyt hjem til mig. Det har jeg ikke fået endnu, og det ser ikke lyst ud må jeg sige. Burde jeg kræve at få en lavere pris pga. den dårlige service og pga. det er blevet sat 1200 ned. Min far kendte ham som betjente os, og han sagde, at det ikke ville blive sat ned før om "lang, lang tid". Jeg føler mig røvrendt af en abe nu.
Hvad ville I gøre. Vær lidt realistiske og seriøse.
#2 dyg 18 år siden
Du har købt et tv for 2 måneder siden, og det er defekt. Så skal du da bare lave en reklamation på det, så vil Ekspert foretage en reperation (eller måske en ombytning) af dit tv.
#3 DarkLight 18 år siden
Du kan dog få det repareret. Højst sandsynlig vidste ekspedienten heller ikke at det ville blive sat ned.
Ting falder i pris. Take it like a man :)
#4 Bony 18 år siden
Du har dog krav på at fjernsynet bliver lavet uden beregning grundet din normale garanti.
#5 HonoDelLoce 18 år siden
Synes din sidste kommentar er lidt ond over for lige nøjagtig Scarface
#6 filmz-Scarface 18 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 gi-jones 18 år siden
#9 akerman 18 år siden
Reklamationsret. Ikke garanti!
#10 filmz-Jessmoeller 18 år siden
Det kunne være at lageret er tømt pga. tilbuddet
Dit TV er defekt og det skal laves længere er den ikke, at de bytter det til nyt er dit held
Du ville vel heller ikke gå ned i butikken og hvis det var blevet 1200 kr. dyre for at betale differencen???
Ting falder i pris og den enkelte mearbejder ved som reelt, hvordan prisudviklingen er om 2 måneder.
2 måneder er også lang tid i TV branchen nu om stunder
Hvis de dog ikke kan afhjælpe inden for rimelig tid, så kan du forlange ophævelse af købet og får alle dine penge tilbage
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller