leder efter sådanne nogle DVD ophæng, jeg så dem engang på et pic somewhere herinde, en gut havde et par dem, ku nok være 50 film på én lang lodret række.. de så ik vældige dyre ud, bare sådan noet plastic halløj, ved ik ritti ellers hva jeg skal skrive
Tjah, jeg kan ikke hjælpe dig specifikt med dit spørgsmål, men jeg har haft stor succes med selv at konstruere hylder baseret på et Sparring reol-system (lodrette, vægmonterede metalskinner med huller, hvori der sættes hyldeknægte, som man lægger sine træhylder på). Så bestemmer man selv, hvor brede de skal være (mine er 75 cm, hvilket giver plads til cirka 75 film pr. hylde), og så kan man "stoppe" rækken (så dvd'erne ikke vælter ud over kanten) på forskellige måder, f.eks. med almindelige klemmebogstøtter (fås i IKEA til en tyver parret). Jeg bruger selv et buet beslag, der er monteret nedefra. Det ser omtrent ud som et [ der står på benene, bare lidt højere.
Det er pænt, praktisk og billigt. Bare et forslag ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
er oxo fandens jeg ik kan finde det indlæg hvor er der er billede af hans samling, det er sådan nogle i mat klar plast, de er helt lodrette og ser pissebillige ud, ingen flot design eller noget, bare nogen man lige ka skruge i væggen og *vupti*
#1 chronaden 21 år siden
håber i kan hjælpe
#2 filmz-yoshimura 21 år siden
Det er pænt, praktisk og billigt. Bare et forslag ;-)
#3 chronaden 21 år siden
#4 filmz-yoshimura 21 år siden
#5 DarkLight 21 år siden
#6 chronaden 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
#8 DarkLight 21 år siden
#9 chronaden 21 år siden
er oxo fandens jeg ik kan finde det indlæg hvor er der er billede af hans samling, det er sådan nogle i mat klar plast, de er helt lodrette og ser pissebillige ud, ingen flot design eller noget, bare nogen man lige ka skruge i væggen og *vupti*
#10 trekster 21 år siden
Måske var det i det her fora du så et link?