Halløj, er først og fremmest helt ny herinde og ved ik om dette er det rette sted at spørge... Men jeg prøver!
For mange år siden kan jeg huske jeg så en film på 'Filmnet' (Canal+ osv nu)... En Kung Fu film selvfølgelig, og kan overhovedet ikk huske navnet på filmen, kun noget af handlingen. Det er her jeg håber en eller anden liiige kan huske det eller noget.. Jeg kunne jo være heldig!
Jeg kan huske nogle små klip i hovedet: 1. Der står en mand og en kvinde ude på en lille gangbro (mener jeg) og de kan begge to ramme hinanden nogle bestemte steder så den kropsdel 'låser sig' og til sidst rammer de sådan de lammer hinanden fuldstændig og står helt stille.. lidt komisk 2. Hovedpersonen skal ind til den ONDE! :) Og den onde har overtaget 'paladset?' og alle dets vagter, og han var en af vagterne før, og vil ik skade dem, og tager defor bind for øjnene og går lige forbi dem i 2 rækker, hvor han har 2 sværd på sig.. Og de går til angreb og han kommer jo selvfølgelig igennem stadig med bind for øjnene ;-) 3. Hovedpersonens 'moster?' er fanget af den onde, og hænger i en galge ting med en løkke om halsen. Den onde gør nu sådan hun kvæles (sparker vist nok en pind væk hun står på) og hovedpersonen sparker en masse stole op så de stables lige under hende og hun står på dem imens den onde og hovedpersonen kæmper..
Kan virke meget skørt og underligt det her, men HVIS nu en eller anden kan huske de har set det også, og kender film titlen, må de MEGET MEGET gerne skrive det til min mail: [email protected]
På forhånd tak, og håber andre har set den film :)
#1 filmz-Tezla 20 år siden
For mange år siden kan jeg huske jeg så en film på 'Filmnet' (Canal+ osv nu)... En Kung Fu film selvfølgelig, og kan overhovedet ikk huske navnet på filmen, kun noget af handlingen. Det er her jeg håber en eller anden liiige kan huske det eller noget.. Jeg kunne jo være heldig!
Jeg kan huske nogle små klip i hovedet:
1. Der står en mand og en kvinde ude på en lille gangbro (mener jeg) og de kan begge to ramme hinanden nogle bestemte steder så den kropsdel 'låser sig' og til sidst rammer de sådan de lammer hinanden fuldstændig og står helt stille.. lidt komisk
2. Hovedpersonen skal ind til den ONDE! :) Og den onde har overtaget 'paladset?' og alle dets vagter, og han var en af vagterne før, og vil ik skade dem, og tager defor bind for øjnene og går lige forbi dem i 2 rækker, hvor han har 2 sværd på sig.. Og de går til angreb og han kommer jo selvfølgelig igennem stadig med bind for øjnene ;-)
3. Hovedpersonens 'moster?' er fanget af den onde, og hænger i en galge ting med en løkke om halsen. Den onde gør nu sådan hun kvæles (sparker vist nok en pind væk hun står på) og hovedpersonen sparker en masse stole op så de stables lige under hende og hun står på dem imens den onde og hovedpersonen kæmper..
Kan virke meget skørt og underligt det her, men HVIS nu en eller anden kan huske de har set det også, og kender film titlen, må de MEGET MEGET gerne skrive det til min mail: [email protected]
På forhånd tak, og håber andre har set den film :)
#2 chandler75 20 år siden
#3 lagoni 20 år siden
Jeg har prøvet lidt, men fandt ikke lige noget.
#4 filmz-Tezla 20 år siden