Myrder hun en(mand?)under et bad, hvor ringen på hendes finger vendes om??
Det er lang tid siden jeg har set den.
Måske er det ligesom Uncomon Valor...Den så jeg også som barn..uden at ha' en titel, men kunne huske Swayze. Da jeg så hele filmen efter at ha' fundet den på vhs, kunne jeg utroligt nok huske store dele af filmen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#3 nix #4 Ja... det gør hun faktisk. Det havde jeg lige glemt. Jeg mener han er panser. Filmen starter gså med at den ond ninja slagte en gruppe mennesker på en golfbane, inklusiv en masse politifolk der kommer for at nakke ham.
Husker kun dette, men der er meget som tyder på at det er disse film. Det gør ikke så meget hvis det ikke er dem, da jeg godt kan få dem solgt, til ca. samme pris igen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 filmz-sparrowed 20 år siden
Da jeg var en knægt på 6-8 år(tror jeg det var) så jeg en ninja film.
Kan kun huske brudstykker af filmen, men en af de ting som huskes mest er
at to ninja'er kæmper på toppen af en klippe/bjerg og en kniv trækkes frem. Mener den ene får den i hovedet eller lign.
Vil gerne gense denne film, så derfor spø'r jeg om nogle kan genkende, denne korte beskrivelse.
Mener den var engelsk/amerikansk.
mvh
#2 Patriarch 20 år siden
Edit: Denne? http://www.imdb.com/title/tt0087805/
#3 filmz-vassago 20 år siden
#4 filmz-sparrowed 20 år siden
Myrder hun en(mand?)under et bad, hvor ringen på hendes finger vendes om??
Det er lang tid siden jeg har set den.
Måske er det ligesom Uncomon Valor...Den så jeg også som barn..uden at ha' en titel, men kunne huske Swayze.
Da jeg så hele filmen efter at ha' fundet den på vhs, kunne jeg utroligt nok huske store dele af filmen.
#5 filmz-sparrowed 20 år siden
og der ser coveret bekendt ud.
#6 Patriarch 20 år siden
#4 Ja... det gør hun faktisk. Det havde jeg lige glemt. Jeg mener han er panser. Filmen starter gså med at den ond ninja slagte en gruppe mennesker på en golfbane, inklusiv en masse politifolk der kommer for at nakke ham.
#7 filmz-sparrowed 20 år siden
#8 Patriarch 20 år siden
Kan du huske andet fra den? Bare så du ikke køber noget forkert
#9 filmz-vassago 20 år siden
#10 filmz-sparrowed 20 år siden
Husker kun dette, men der er meget som tyder på at det er disse film.
Det gør ikke så meget hvis det ikke er dem, da jeg godt kan få dem solgt, til ca. samme pris igen.