Jeg søger en bestemt film om en sort blind klaverspiller, hvor man følger hans liv fra hvor han er lille til hans voksen liv. Det er ikke filmen med Jamie Foxx, Ray charles, da filmen er fra 90'erne. Jeg tror det kunne handle om Stevie Wonder, men er ikke sikker.
Jeg har ikke haft det store held med at finde navnet på den, så hvis der er en på sitet ved hvilken én jeg snakker om, ville det være rigtig rart! Og hvis der er en dvd release af filmen ville det jo være 100x bedre!
Nogle scener jeg husker:
- Han spiller på klaver på en bar som lille. - En pige ser ham spille klaver på en skole og bliver overrasket over han er blind (teenage årene). - I slut scenen spiller han en sang for sin mor.
#1 CensoreD 14 år siden
Jeg søger en bestemt film om en sort blind klaverspiller, hvor man følger hans liv fra hvor han er lille til hans voksen liv. Det er ikke filmen med Jamie Foxx, Ray charles, da filmen er fra 90'erne. Jeg tror det kunne handle om Stevie Wonder, men er ikke sikker.
Jeg har ikke haft det store held med at finde navnet på den, så hvis der er en på sitet ved hvilken én jeg snakker om, ville det være rigtig rart! Og hvis der er en dvd release af filmen ville det jo være 100x bedre!
Nogle scener jeg husker:
- Han spiller på klaver på en bar som lille.
- En pige ser ham spille klaver på en skole og bliver overrasket over han er blind (teenage årene).
- I slut scenen spiller han en sang for sin mor.
#2 MMB 14 år siden
Nu har jeg ikke set den, men det kan da være. :P
#3 CensoreD 14 år siden
#4 Highland Park 14 år siden
#5 Highland Park 14 år siden
Drengen i den film er godt nok ikke blind men derimod autist.
Du er hvert fald ikke den eneste, der søger sådan en film:
"What is the name of the movie with a young blind pianist? NOT Ray or The Pianist.?"
&
"The name of a movie about a blind pianist?"
#6 CensoreD 14 år siden
Hmm tror heller ikke det er den, er temmelig sikker på han var blind og sort. Men ja historien minder om det jeg skriver om.
Er der lavet en film om stevie wonder?
#7 Highland Park 14 år siden
#8 CensoreD 14 år siden
Jeg må bare prøve at se om Journey of the Heart er den rigtige. Og hvis ikke, så må jeg bare lede videre.
#9 Highland Park 14 år siden
Hvis det var som barn, kan ens hukommelse jo godt spille en et puds, så man husker tingene anderledes. :)